Harderwijk (NO Veluwe) | parkinson-vereniging.nl

Harderwijk (NO Veluwe)

Parkinson Café Harderwijk (NO Veluwe)

Parkinson Café Harderwijk (NO Veluwe) is een vrij nieuw Café en is nu één seizoen actief; het Café werd geopend op 21 september 2016. Gezien de reacties en het aantal bezoekers blijkt het Parkinson Café in een grote behoefte te voorzien. Het Parkinson Café is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson(ismen), hun partners, familieleden en mantelzorgers. In een ontspannen sfeer worden er diverse onderwerpen besproken. Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson Café ook contact leggen met lotgenoten.

Wij nodigen u graag uit om het Parkinson Café Harderwijk (NO Veluwe) te bezoeken! U dient zich vooraf even per e-mail aan te melden: info@parkinsoncafeharderwijk.nl of bel met 06-10 55 23 39

Locatie: Wijkontmoetingscentrum De Aanleg, Albert Verweyplein 30, 3842 HH Harderwijk.
Tijdstip: 19.30-21.30 uur (inloop vanaf 19.00 uur)

Nieuwsbrief:

Klik hier om de nieuwsbrief van januari te downloaden.

Programma:

24 januari 2018
Christl Wassenaar (logopedist bij o.a. Sonnevanck te Harderwijk) en Mirjam Groot Jebbink (muziektherapeut bij Revalidatiecentrum Vogellanden en eigen bedrijf Hartmelodie) verzorgen een combinatie presentatie.

21 maart 2018
Deze avond wordt verzorgd door Margreeth Kooij, parkinsonverpleegkundige in het ziekenhuis St. Jansdal te Harderwijk. Zij voorziet ons van nuttige informatie betreffende haar vakgebied. Klik hier om de uitnodiging te downloaden.

16 mei 2015
Dansavond met Margriet Middel. Wegens succes geprolongeerd! Een speciale workshop voor mensen met de ziekte van Parkinson.

27 juni 2018
Afsluiting van het seizoen 2017-2018. We maken er een gezellige middag van. Details volgen.

U bent van harte welkom! We zien er naar uit u op enig moment te mogen begroeten!

Margreeth Kooij
Klazien Dijkens