Almere | parkinson-vereniging.nl

Almere

Parkinson Café Almere

Parkinson Café Almere is een trefpunt voor mensen met de ziekte van Parkinson, hun partners, familieleden en mantelzorgers. Het biedt u de gelegenheid om in een ontspannen én positieve sfeer met anderen te praten die uw ervaringen en gevoelens kunnen begrijpen. Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson Café ook nieuwe contacten opbouwen. Het Parkinson Café wordt georganiseerd door vrijwilligers van de Parkinson Vereniging. Toegang is vrij. Aanmelden is niet nodig.

Het Filmwijkcentrum
Walt Disneyplantsoen 76
1325 SX Almere

Bereikbaar met openbaar vervoer buslijn Dansmetro 5 en regiolijnen 159, 322, 323 en 324  halte Walt Disneyplantsoen. Voor de deur gratis parkeerplaatsen.

Tijd

Iedere tweede dinsdag van de maand, 13.30 - 16.00 uur. Inloop vanaf 13.00 uur.

E-mailadres: parkinson.cafe.almere@gmail.com
Website: www.parkinsoncafealmere.nl
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Parkinson-Caf%C3%A9-Almere/245421445580610

12 december 2017
Een heerlijke lunch ter afsluiting van 2017 en een muzikaal verrassingsprogramma

9 januari 2018
Martine Musch-van Wijk van het Parkinson Steunpunt zal ons bijpraten over logopedie.

13 februari
Neuroloog Jeroen Blankevoort van het Flevoziekenhuis zal aandacht besteden aan slaapproblemen en vertelt ons iets over nieuwe ontwikkelingen

13 maart
Sandra van Putten (voormalige apotheker De Brug in het Flevoziekenhuis) heeft een praktijk in natuurgeneeskunde en komt ons wat vertellen over aanvullende geneeswijzen voor Parkinson