Almere | parkinson-vereniging.nl

Almere

Parkinson Café Almere

Parkinson Café Almere is een trefpunt voor mensen met de ziekte van Parkinson, hun partners, familieleden en mantelzorgers. Het biedt u de gelegenheid om in een ontspannen én positieve sfeer met anderen te praten die uw ervaringen en gevoelens kunnen begrijpen. Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson Café ook nieuwe contacten opbouwen. Het Parkinson Café wordt georganiseerd door vrijwilligers van de Parkinson Vereniging. Toegang is vrij. Aanmelden is niet nodig.

Het Filmwijkcentrum
Walt Disneyplantsoen 76
1325 SX Almere

Bereikbaar met openbaar vervoer buslijn 6, 10, 155, 159, 216, 322, halte Walt Disneyplantsoen. Voor de deur gratis parkeerplaatsen.

Tijd

Iedere tweede dinsdag van de maand, 13.30 - 16.00 uur. Inloop vanaf 13.00 uur.

E-mailadres: parkinson.cafe.almere@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Parkinson-Caf%C3%A9-Almere/245421445580610

10 januari 2017
Alternatieve geneeswijzen door Hetty van Doorn van Bureau Infolijn AG

14 februari
Veranderde relatie en intimiteit door Marlinda Bakker en Rini van Olst van het Parkinson Steunpunt

14 maart
Ronnie Gardiner methode: oefenmethode voor de hersenen, waarbij op het ritme van muziek oefeningen worden gedaan.

11 april
Veranderingen in geheugen en aandachtsproblemen door Sabine van Dijk en Marlinda Bakker van het Parkinson Steunpunt

9 mei
De Oberon Scan (Screening van alle organen en functies in je lijf)door Wim Haafkes van Centrum Vitaal