Amersfoort (Eemland) | parkinson-vereniging.nl

Amersfoort (Eemland)

Parkinson Café Amersfoort (Eemland)

Het Parkinsoncafé is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson, hun partners, familieleden en mantelzorgers. We nodigen sprekers uit die een onderwerp behandelen waar iemand met Parkinson(isme) mee te maken heeft of mee te maken kan krijgen. In een ontspannen sfeer worden deze onderwerpen besproken. Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson Café ook contacten leggen met lotgenoten.

De Kabouterhut, Barchman Wuytierslaan 202, 3819 AC Amersfoort.

Data en tijden

Iedere tweede woensdag van de maand, (niet in juli en augustus) bent u van harte welkom van 15.00 uur tot 17.00 uur ( inloop 14.45 uur). We vragen deelnemers een bijdrage voor de koffie/thee van €3,00 pp en samen €5,00.

Dhr. B. Pastoor - tel. 033 461 36 95

Voorlopig programma 2018:

10 januari: Valpreventie door Marcel Fokker, fysiotherapeut.

14 februari: Stress en Parkinson.

14 maart: Revalidatiearts Oudegeest en bezoek directeur Parkinson Vereniging. Klik hier voor de uitnodiging.

11 april: Logopediste.

09 mei: Wmo en wijkteam.

13 juni: Slaapdeskundige.

12 september: Parkinson en werk.

10 oktober: Neuroloog/parkinsonverpleegkundige.

14 november: Monitoring.

12 december: Kerstbijeenkomst.

Verslag van de kerstlunch

Lees hier een sfeerimpressie van de kerstlunch die heeft plaatsgevonden in Parkinson Café Amersfoort.