Burgum | parkinson-vereniging.nl

Burgum

Parkinson Café Burgum

Parkinson Café Burgum is een informele ontmoetingsplaats voor mensen met de ziekte van Parkinson en hun naasten uit een wijde omgeving rondom Burgum. Het biedt hen de gelegenheid met anderen te praten die hun ervaringen begrijpen en kunnen delen. Iedere bijeenkomst staat in het teken van een onderwerp, de ene keer informatief, een andere keer staat de ontspanning centraal.

Gratis deelname

Deelname aan het Parkinson Café is vrijblijvend en gratis, er wordt alleen een bijdrage gevraagd voor genuttigde consumpties. Opgave is niet nodig.

Waar en wanneer

Iedere 1e dinsdag van de maand is er een bijeenkomst, met uitzondering van de maanden januari, juli en augustus. De bijeenkomsten starten om 14.30 uur en eindigen rond 16.30 uur, de zaal is open vanaf 14.15 uur.

Het café vindt plaats in:

Zorgcentrum Berchhiem
Prins Bernhardstraat 74
9251 GM Burgum

Blijf op de hoogte

Wilt u geheel vrijblijvend geïnformeerd worden over de bijeenkomsten van Parkinson Café Burgum? Geef dan uw adres- en e-mailgegevens door aan Parkinson Café Burgum via parkinsoncafeburgum@gmail.com U wordt dan over de bijeenkomsten geïnformeerd middels een e-mail of een brief via de post.

U kunt Parkinson Café Burgum ook liken via facebook. Tot slot is het programma en meer informatie is terug te vinden op www.friesewouden.nl.

Contactgegevens

Meer informatie: Alie Postma via 088-512 71 50 of mail naar parkinsoncafeburgum@gmail.com