Emmeloord | parkinson-vereniging.nl

Emmeloord

Parkinson Café Emmeloord (Noordoostpolder)

Parkinson Café  Emmeloord (Noordoostpolder) is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson(ismen), hun partners, familieleden en mantelzorgers. In een ontspannen sfeer worden er diverse onderwerpen besproken. Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson Café ook contact leggen met lotgenoten.

Locatie

Orangerie van appartementencomplex De Poort van Smeden, Raamstraat 6, 8301 XT Emmeloord.

Tijdstip

1e vrijdagmiddag van de maand van 14.30 tot 16.30 uur. Koffie en thee vanaf 14.15 uur.

Hans de Jong - tel: 0527-615376 - han24mar@ziggo.nl
Marian Kijk in de Vegte - 0527-616852 - henkenmariankidv@hotmail.com

We vragen €2,00 voor de koffie en/of thee

1 december 2017
Dirigente Beatrix Boersma, dirigente van ons zangkoortje, geeft uitleg over het belang van zingen voor de stem van mensen met de ziekte van Parkinson. Eventueel een korte kennismaking met de zanggroep d.m.v. een kort optreden.

5 januari 2018:
Beatrix Boersma dirigente van ons zangkoortje geeft uitleg over het belang van zingen voor de stem van mensen met Parkinson. Ook is er een korte kennismaking met de zanggroep d.m.v. een kort optreden.

2 februari:
Willy Boringa, parkinsonverpleegkundige Antonius ziekenhuis Sneek

2 maart:
Marcel Winkels van Interakt Contour, het activiteitencentrum voor mensen met niet aangeboren hersenletsel, geeft een presentatie over de dagbesteding. Wat kunnen de mensen verwachten, wie komt ervoor in aanmerking en hoe is de procedure?

6 april:
Notaris Kleine komt ons vertellen over testament, levenstestament, schenken en estate (nalatenschap)

4 mei:
Geen Parkinson Café

1 juni:
Sander van Lanen, fysiotherapeut bij Zorggroep Oude en Nieuwe Land en aangesloten bij het ParkinsonNet