Laren | parkinson-vereniging.nl

Amaris Theodotion (Ridderzaal)
Werkdroger 1
1251 CM Laren

Zaal is open vanaf 14.00 uur.

• Parkinson Café: parkinsoncafelaren@gmail.com
  • Peter Versteeg, 035 5267 803, pg.versteeg@caseam.nl
  • Ineke van der Heijden, 035 5265 272, inekevandeheijden@casema.nl
  • Anky Perdijk, 035 5313 074, famperdijk@planet.com
  • George van Heerden, 035 6212 848, georgevan.heerden@gmail.com

Website: http://www.parkinsoncafelaren.nl/

Donderdag 19 januari 2017
Nieuwjaarsborrel
We gaan eerst kennis maken met Salsa dansen en gaan dat dan ook werkelijk uitproberen. Daarna drinken we een borrel (of iets anders) op het jaar 2017

Donderdag 16 februari
Voeding en Parkinson
Om zoveel mogelijk bekendheid te geven aan ‘een gezonde leefstijl in relatie met Parkinson’ komen Erik de Groot en Saskia Smit in Laren langs om meer te vertellen overLongevity. Erik en Saskia hebben beiden een eigen Longevity Praktijk en beiden zijn zij aangesloten bij de landelijke organisatie Lifestyle Coaching Nederland (LSCNL).

Vrijdag 24 februari: 13.00- 17.00 uur
Tafeltennis-en biljarttoernooi
U kunt aan één of beiden meedoen. Opgeven bij Peter Versteeg

Donderdag 16 maart
Valpreventie
Bij de een komt het meer bij de ander minder voor, maar vallen is een probleem bij veel parkinsonpatiënten.
Het is nog altijd zo dat voorkomen beter is dan genezen. We worden deze middag gewezen op mogelijkheden om vallen te voorkomen. Dit kan zowel ergotherapeutisch als fysiotherapeutisch zijn. De inleider is nog niet bekend.

Iedere woensdag van 10:30 uur tot 12:15 uur
Zanggroep Parkinson 'De Parkieten' in Huizen. Zingen is goed voor de stem, het lijf en de geest. Wilt u dat eens uitproberen kom dan op een woensdagmorgen langs bij
Buurthuis Meentamorfose, Landweg 5, 1276 AS Huizen

't Honk

De organisatie van dat Café verzorgt nog meer activiteiten. Eén daarvan is ‘t Honk. We willen u daar graag meer over vertellen door middel van deze brochure.

Natuurlijk blijft het Parkinson Café iedere 3e donderdag van de maand plaats vinden. Daar bent u met partner, mantelzorgers en andere belangstellenden van harte welkom. Er wordt meestal een presentatie gegeven over Parkinson gerelateerde onderwerpen. De presentatie begint om 14:30 maar vanaf 13:30 bent u al welkom om de infotafel te bekijken.

Zie voor meerdere gegevens onze website www.parkinsoncafelaren.nl