Leeuwarden | parkinson-vereniging.nl

Leeuwarden

Locatie en tijd

Zorgcentrum "de Hofwijck", Dirk Zeperweg 2, 8917 AZ Leeuwarden - Marie-Louisezaal begane grond

Iedere 3e dinsdag van de maand is er een bijeenkomst. De bijeenkomsten starten om 15.00 uur en eindigen om 17.00 uur.  De zaal is open vanaf 14.45 uur.

16 januari 2018
15.00u: Nieuwjaarsbijeenkomst met oud-Hollandse spelletjes

13 maart 2018
15.00u: Logopedist Chantal Postma

17 april 2018
Parkinson Café Burgum
14.30u.

8 mei 2018
Punt voor Parkinson Leeuwarden
15.00u: een bezoek aan het Punt voor Parkinson bij Revalidatie Noorderbreedte (voorheen Bornia Herne) We krijgen uitleg en een rondleiding.

26 juni 2018 - Jeu de boule
Net als vorig jaar is dhr. Klaas Visser zo vriendelijk geweest om jeu de boule te organiseren. Dhr. Timmermans van de Jeu de boule vereniging zal ons laten kennismaken met het spel jeu de boule en de spelregels. Waarna er uiteraard geoefend kan worden. De opkomst vorig jaar was niet hoog door miscommunicatie over de datum. Dat was jammer. De mensen die er wel waren, vonden het erg leuk.  En daarom hebben we afgesproken het nogmaals te plannen.

Aanvang: 15.00u. Locatie: Julianapark Leeuwarden, ingang aan de Hobbemastraat. In het clubgebouw is een toilet aanwezig, koffie en thee wordt verzorgd. Er zijn bankjes aanwezig langs de jeu de boule baan om op te zitten.

11 september 2018 - PKG-Horloge
Op dinsdag 11 september komt dhr. Wilpshaar van Global Kinetics ons meer vertellen over de Parkinson KinetiGraph (PKG) horloge.  Deze horloge wordt ook wel ingezet door het MCL. Wat is het precies en waarvoor wordt het gebruikt? U hoort het op 11 september!

11 december 2018 - Kerstbijeenkomst
Op dinsdag 11 december willen we een kerstbijeenkomst houden. We zijn nog bezig om hier invulling aan te geven. Ideeën/ suggesties zijn welkom! De locatie is onder voorbehoud. Mocht de locatie wijzigen, dan proberen we jullie tijdig te informeren.

www.leeuwpark.nl