Heerle (West-Brabant) | parkinson-vereniging.nl

Heerle (West-Brabant)

Parkinson Café Heerle (West-Brabant)

Het Parkinson Café West-Brabant is een informeel trefpunt voor mensen met de ziekte van Parkinson, hun familieleden en andere direct betrokkenen. Het geeft hen de gelegenheid om in ongedwongen sfeer ervaringen en kennis met elkaar te delen. Daarnaast krijgen zij er informatie over de behandelmogelijkheden en de gevolgen van de ziekte van Parkinson. Ook is er veel aandacht voor meer praktische zaken. En regelmatig worden deskundigen uitgenodigd om een voordracht te houden.

Waar en wanneer?

Het Parkinson Café West-Brabant wordt elke eerste donderdag van de maand gehouden in het Dorpshuis De Schalm, Herelsestraat 100 te Heerle. De Schalm is gevestigd in de Getrudiskerk, de ingang bevindt zich aan de Herelsestraat. U bent van harte welkom. De inloop is vanaf 13.30 uur. Het Parkinson Café  start om 14.00 tot 16.00 uur. In de omgeving kunt u gratis parkeren.

Contact

Wilt u meer weten over het Parkinson Café West-Brabant? Stuurt u dan een mail naar het e-mailadres: info@parkinsoncafewestbrabant.nl

U kunt ook een kijkje nemen op de website: www.parkinsoncafewestbrabant.nl

Programma 2018 is nog niet bekend