Heerle (West-Brabant) | parkinson-vereniging.nl

Heerle (West-Brabant)

Parkinson Café Heerle (West-Brabant)

Het Parkinson Café West-Brabant is een informeel trefpunt voor mensen met de ziekte van Parkinson, hun familieleden en andere direct betrokkenen. Het geeft hen de gelegenheid om in ongedwongen sfeer ervaringen en kennis met elkaar te delen. Daarnaast krijgen zij er informatie over de behandelmogelijkheden en de gevolgen van de ziekte van Parkinson. Ook is er veel aandacht voor meer praktische zaken. En regelmatig worden deskundigen uitgenodigd om een voordracht te houden.

Waar en wanneer?

Het Parkinson Café West-Brabant wordt elke eerste donderdag van de maand gehouden in het Dorpshuis De Schalm, Herelsestraat 100 te Heerle. De Schalm is gevestigd in de Getrudiskerk, de ingang bevindt zich aan de Herelsestraat. U bent van harte welkom. De inloop is vanaf 13.30 uur. Het Parkinson Café  start om 14.00 tot 16.00 uur.

In de omgeving kunt u gratis parkeren.

17 februari - Let op: In verband met carnaval is het volgende week vrijdag al weer een themabijeenkomst van het Parkinson Café!

Het thema; Wat voor invloed heeft de ziekte van Parkinson op je relatie?, gaat door ziekte van de spreker helaas NIET DOOR !!!
We gaan daarom kijken naar een uitzending van Parkinson TV over Eigen regie & Parkinson.

Kom 17 februari a.s. naar het Parkinson Café Breda in het Dorpshuis ’t Web te Teteringen. Iedereen is welkom! Aanmelden voor het café is niet nodig. U kunt vrijblijvend binnenlopen. Wij hopen u te mogen begroeten op 17 februari bij het Parkinson Café.

Contact

Wilt u meer weten over het Parkinson Café West-Brabant? Stuurt u dan een mail naar het e-mailadres: info@parkinsoncafewestbrabant.nl

U kunt ook een kijkje nemen op de website: www.parkinsoncafewestbrabant.nl

Parkinson Café West-Brabant is een initiatief van het samenwerkingsverband tussen: TWB, Thuiszorg met Aandacht, Stichting Groenhuysen, Surplus Zorg, Franciscus Ziekenhuis Roosendaal, Van Broekhoven Fysiotherapie, MEE-West-Brabant, ParkinsonNet Roosendaal, ParkinsonNet Bergen op Zoom en de Parkinson Vereniging.