Yoppers Grand Cafés | parkinson-vereniging.nl

Yoppers Grand Cafés

Op deze pagina worden bijeenkomsten en verslagen van bijeenkomsten geplaatst voor Yoppers.

Het Café in Helmond organisteert ook een Yoppers Grand Café.

Dance for Health tijdens Yopperbijeenkomst

Gepubliceerd op 2 juni 2016

De Parkinson Cafés van Overijssel organiseren op 24 juni van 13.30 uur t/m 16.00 uur een Dance for Health workshop tijdens de Yopperbijeenkomst bij Sabine Woertman Oefentherapeut Cesar,  dans docent Dance for Health.( Dance for Health is aangesloten bij Parkinsonnet) De Yopperbijeenkomst is natuurlijk bedoeld voor de Yoppers zelf, maar ook partner en kinderen, familieleden en andere betrokkenen zijn van harte welkom.

Yoppers -Young Onset Parkinsons oftewel: jong begin van Parkinson - zijn mensen die voor hun 50e levensjaar de diagnose Ziekte van Parkinson hebben gekregen en nog in werkzame leeftijd zijn tot ongeveer 60 jaar. Ook de mensen die tussen hun 50ste en 60ste levensjaar de diagnose hebben gekregen zijn van harte welkom.

Indien u met openbaar vervoer komt, dit graag melden bij aanmelding. Er wordt dan vervoer geregeld vanaf station Goor of bushalte Markelo naar de locatie.

Aanmelden voor 21 juni.

Voor meer informatie en aanmeldingen kunt u contact opnemen met de contactpersonen van Parkinson Café Nijverdal, John en Marisca Hutten, via:

-telefoonnummer: 06-38071121

-e-mail: yoppersoverijssel@gmail.com