25 februari - Yopper winterwandeling Overijssel - Hellendoorn | parkinson-vereniging.nl

25 februari - Yopper winterwandeling Overijssel - Hellendoorn

Uitnodiging: Yopperwandeling zaterdag 25 februari a.s. bij ZorgSaam Lopers Company in Hellendoorn

Hallo Yoppers en betrokkenen,

De Parkinson Cafés van Overijssel organiseren zaterdag 25 februari van 13.30 uur t/m 16.00 uur een yopperwandeling. Vanuit ZorgSaam Lopers Company zal Lasse Wiggemans , fysiotherapeut, een presentatie geven over (hard)lopen, looptechniek en goed schoeisel op locatie bij ZorgSaam Lopers Company, Koemaste 2c 7447 AV Hellendoorn. Nadien maken we een mooie wandeling. Geriatriefysiotherapeut Henri Enserink, aangesloten bij ParkinsonNet zal ook aanwezig zijn.

Yoppers -Young Onset Parkinson oftewel: jong begin van Parkinson - zijn mensen die voor hun 50e levensjaar de diagnose Ziekte van Parkinson hebben gekregen en nog in werkzame leeftijd zijn tot ongeveer 60 jaar. Ook de mensen die tussen hun 50ste en 60ste levensjaar de diagnose hebben gekregen zijn van harte welkom.

Graag wel aanmelden voor 22 februari.

Voor meer informatie en aanmeldingen kunt u contact opnemen met de contactpersonen van Parkinson Café Nijverdal John en Marisca Hutten via:

-telefoonnummer: 06-38071121
-e-mail: parkinsoncafenijverdal@gmail.com
-postadres: Parkinson Café Nijverdal Constantijnstraat 34 7442 ME Nijverdal

Graag tot 25 februari bij ZorgSaam Lopers Company, Koemaste 2c 7447 AV Hellendoorn.

Hartelijke groeten namens de contactpersonen van alle Cafés in Overijssel,

John en Marisca Hutten