Workshop: Parkinson(isme) en Werk - 24 juni 2017 | parkinson-vereniging.nl

Parkinson(isme) en Werk - zaterdag 24 juni 2017
(workshop fase 1)

Laatst gewijzigd op 20 februari 2017

Er zijn nog twee plekken beschikbaar.

Omschrijving:

Heeft u parkinson(isme) en wilt u graag zo lang mogelijk met voldoening blijven werken in loondienst?

De projectgroep Parkinson en Werk heeft naast informatiemateriaal, ook een workshop ontwikkeld, waarbij u meer informatie krijgt op vragen over Parkinson en Werk.

Onderwerpen die tijdens deze workshop aanbod komen zijn:

• Parkinson? Vertel ik het mijn bedrijfsarts, werkgever en collega’s?
  • Hoe beïnvloedt Parkinson mijn werkzaamheden?
  • Oplossingen? Wat kan je zelf doen en wat kan je samen met je werkgever/bedrijfsarts doen?
  • Arbeid, uitkering? Hoe voelt dat? Wat betekent dat emotioneel voor mij? Welke keuzes moet ik maken en welke instanties kunnen mij daarbij helpen?

Een greep uit de reacties op de eerste workshop: “Zeer goed bevallen, nieuwe informatie verkregen!”, “Goed gedaan; de presentaties werden ontspannen gegeven, ruimte voor interactie, daardoor niet vermoeiend.”

Programma:

13:00 – 13:10 uur Ontvangst
13.10 – 13.45 uur Inlieding en kennismaking
13.45 – 14.10 uur Het traject van Parkinson en Werk, uitleg aan de hand van casussen, deel 1
14.10 – 14.20 uur Korte pauze
14.20 – 15.00uur Het traject van Parkinson en Werk, uitleg aan de hand van casussen, deel 2
15.00 - 15.15 uur Pauze
15.15 – 16.15 uur In gesprek over Parkinson en Werk in subgroepen
16.15 – 17.00 uur Plenaire terugkoppeling en afsluiting middag
17.00 – 17.15 uur Afsluitend drankje

Doelgroep:

Werknemers met de ziekte van Parkinson(ismen) en hun eventuele partners/mantelzorgers.

Datum:

Zaterdag 24 juni 2017.

Tijd:

Ontvangst 13.00 uur

Locatie:

De workshop zal plaatsvinden in de regio Utrecht. In de bevestiging ontvangt u de precieze locatie.

Kosten:

€16,50 per persoon voor leden. Op basis van lidmaatschap kunnen twee personen inschrijven voor genoemd tarief.
€32,50 per persoon voor niet-leden.

Let op! Mocht u onverwacht toch niet in de gelegenheid zijn de workshop bij te wonen dan kunt u zich tot uiterlijk 2 weken voor de cursus afmelden zonder dat hier kosten aan verbonden zijn. Bij afmelding na deze datum of bij onaf gemelde afwezigheid zijn wij genoodzaakt € 32,50 per persoon aan u door te berekenen.

Dit bedrag is over te maken op IBAN-nummer NL54ABNA0416257046 t.n.v. Parkinson Vereniging o.v.v. Workshop Parkinson en Werk, uw naam en postadres.

Cursusmateriaal:

Bij inschrijving ontvangt u tijdens de cursus materialen en handouts van de workshop.

Aanmeldprocedure:

U kunt zich tot 1 juni aanmelden door het onderstaande formulier in te vullen. Inschrijving vindt plaats op basis van de aanmelding, vol = vol (max. aantal deelnemers 30 personen). Ongeveer twee weken voor aanvang van de workshop ontvangt u een definitieve bevestiging.

Voorwaarden workshop

•Als lid van de Parkinson Vereniging kunt u (per bijeenkomst) één persoon meenemen en betaalt u een eigen bijdrage (€16,50 per persoon voor deze workshop.)

•Als u geen lid bent van de vereniging bent u ook van harte welkom op onze bijeenkomsten en evenementen. U betaalt dan altijd een bijdrage van €33,00 per persoon.

•U kunt tot twee weken voor aanvang van de cursus kosteloos annuleren. Wanneer u na twee weken voor aanvang van de activiteit annuleert of onafgemeld afwezig bent op een bijeenkomst, brengen wij € 33,00 per persoon in rekening in verband met de reeds gemaakte kosten voor de cursus.

•Twee weken voor aanvang ontvangt u een definitieve bevestiging voor deelname aan de cursus. Deze dient u mee te nemen naar de activiteit.

•Eventuele parkeerkosten zijn voor eigen rekening.

Privacyverklaring

Klik hier om de privacyverklaring te lezen.

Tags: