De winnaars van het Parkinson Lintje

Emiel Hoefnagel, logopedist en oprichter van het Parkinsonkoor, is de eerste winnaar van het Parkinson Lintje. Ook fysiotherapeut en vrijwilliger voor de Parkinson Vereniging Trudy Bloem mocht een lintje in ontvangst nemen.

Een prijs, in het leven geroepen is door de Parkinson Vereniging, Stichting Parkinson Nederland en ParkinsonNet, voor zorgverleners die een uitzonderlijke bijdrage leveren aan het verbeteren van de parkinsonzorg. Drie zorgverleners ontvangen dit jaar het Parkinson Lintje. Emiel is de gelukkige eerste winnaar. Naast het officiële en speciaal ontworpen Parkinson Lintje ontvangt hij een bedrag van € 5.000,- dat hij besteedt om het koor verder uit te breiden. Gefeliciteerd Emiel!

Tijdens het ParkinsonNet congres in Rotterdam het Parkinson Lintje uitgereikt aan fysiotherapeut Trudy Bloem. Bloem is ook zeer actief als vrijwilliger in het Parkinson Café Delft. De Parkinson vereniging feliciteert ook Trudy van harte met het welverdiende lintje!

(Bron: ParkinsonNet)

Labels: