Uw mening is onze zorg SKGZ

13 december 2018

Uw mening is onze zorg

De SKGZ (Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen) helpt problemen op te lossen tussen consumenten en hun zorgverzekeraar. De SKGZ wil haar klachtbehandeling verbeteren en daarom hebben wij uw hulp nodig.

Goede klachtenbehandeling is noodzakelijk voor de zorg
Uw mening is belangrijk. Ook als u op dit moment geen klacht heeft over uw zorgverzekeraar. Door met ons mee te denken, helpt u ons verder. Voor de werking van het zorgstelsel is het noodzakelijk om misverstanden en conflicten tussen zorgverzekeraars en verzekerden aan te pakken. We willen graag van u leren en u heeft de kans invloed uit te oefenen op de koers van de SKGZ.

Waar willen we me u over praten?
We zijn benieuwd naar uw mening en ideeën over de volgende zaken:
- Wat verwacht u van onze dienstverlening?
- Hoe ziet de ideale klachtbehandeling er voor u uit?
- Hoe onafhankelijk denkt u dat de SKGZ is?
- Wat zou u willen dat we nog meer voor u kunnen doen?
Alle informatie die u ons geeft, wordt anoniem verwerkt. Als u dat wilt, houden wij u op de hoogte van de resultaten van het onderzoek en van de verbeteringen die wij gaan doorvoeren.

Hoe werkt het?
Wij spreken een tijdstip met u af, waarop u gebeld wordt voor een telefonisch interview. Het telefoongesprek duurt ongeveer 15 minuten. Het kan ook zijn dat u wordt uitgenodigd om op maandag 21 januari of op dinsdag 22 januari naar ons kantoor te komen voor een groepsgesprek. Dit gesprek duurt anderhalf tot maximaal twee uur en bestaat uit 3 rondes. Voor alle deelnemers aan het groepsgesprek hebben wij een VVV cadeaubon ter waarde van €25. Eventuele reiskosten vergoeden wij natuurlijk ook.

Meld u voor 20 december aan!
Wilt u deelnemen aan ons panel, stuurt u dan een e-mail naar communicatie@skgz.nl met uw naam en uw telefoonnummer. U kunt ook bellen naar 088 900 69 00 en vragen naar Herman van ’t Land, Anne-Marie Windhorst of Mirella Regeer.

Wij  horen graag van u!