Nieuwe directeur Parkinson Vereniging

15 maart 2021

Nickie van der Wulp.jpg

Per 1 mei 2021 start Nickie van der Wulp (1977) als nieuwe directeur van de Parkinson Vereniging. Zij volgt Carla Aalderink op.

Krachtig, kritisch en een boegbeeld voor mensen met parkinson

Nickie was sinds 2017 directeur van Rudolf Steiner Zorg. Bij deze zorginstelling heeft zij zich ingezet voor warme, persoonsgerichte zorg voor mensen met een verstandelijke beperking, dementie of een somatische zorgvraag die 24 uur per dag zorg nodig hebben, waaronder ook mensen met parkinson.

Nickie: 'Krachtig, kritisch en als boegbeeld voor de leden, wil ik me ervoor inzetten dat mensen met parkinson of een parkinsonisme zoveel mogelijk het leven kunnen leiden dat ze willen leiden. Ik kijk er naar uit om een bijdrage te kunnen leveren aan het mooie en belangrijke werk van de Parkinson Vereniging samen met een deskundig bureau, een betrokken bestuur, enthousiaste vrijwilligers en vooral met en voor onze leden.'

'Namens het bestuur kan ik melden blij te zijn om met Nickie een nieuwe directeur te hebben kunnen benoemen waarvan we verwachten dat ook zij onze vereniging weer een nieuwe impuls voorwaarts gaat geven', aldus Jan Lantink, voorzitter van het bestuur van de Parkinson Vereniging.