Doe mee aan een groepsgesprek voor de Hersenstichting

30 januari 2023

Heeft u parkinson(isme)? En wilt u meedenken over waar de Hersenstichting zich komende jaren voor moet inzetten?

Neem dan deel aan een online groepsgesprek op donderdagmiddag 9 februari van 15.00 tot 17.00 uur. Met uw bijdrage helpt u de Hersenstichting bij de invulling van toekomstige projecten.

In november is de Hersenstichting gestart met een behoeftenonderzoek bij mensen met een hersenaandoening en hun naasten. Welke klachten en gevolgen hebben de grootste impact op het dagelijks leven als je een hersenaandoening hebt? En hoe verhouden deze klachten en gevolgen zich tot kansrijke (wetenschappelijke) ontwikkelingen? De opbrengsten uit het onderzoek bieden de Hersenstichting concrete inzichten voor toekomstige projecten. Het behoeftenonderzoek wordt, in opdracht van de Hersenstichting, uitgevoerd door de Vrije Universiteit Amsterdam.

Lees hier de volledige oproep van de Hersenstichting