Eerste symposium ProPark-onderzoek 30 juni!

24 mei 2023

Op vrijdagmiddag 30 juni 2023 organiseert het ProPark-onderzoeksteam met trots hun allereerste symposium. Dit symposium is bedoeld voor alle deelnemers en geïnteresseerden in het ProPark-onderzoek, dat zich richt op de ziekte van Parkinson.

Door het ProPark-team

Tijdens het symposium zullen we uitgebreid ingaan op de studie en de ziekte van Parkinson. Bovendien is er gelegenheid om vragen te stellen aan ons toegewijde ProPark-team, dat ook aanwezig zal zijn.

Wanneer en waar?

Datum: vrijdagmiddag 30 juni 2023

Tijd: 12:45 – 16:30 uur

Locatie: Amstelzaal, Amsterdam UMC, locatie VUmc, De Boelelaan 1117

Aanmelden

We verwelkomen u graag op dit symposium! Als u enthousiast bent geworden en wilt deelnemen, kunt u zich aanmelden via de onderstaande link:

Wat is ProPark?

ProPark (Profilering van Parkinson) is een grootschalig onderzoek naar het ontstaan en verloop van de ziekte van Parkinson en de bijwerkingen van de medicatie. Het doel van dit onderzoek is om in de toekomst behandelingen te ontwikkelen die beter zijn afgestemd op het individu. Om dit te bereiken, hebben we de gegevens van 1250 parkinsonpatiënten en 250 gezonde deelnemers nodig. Als u geïnteresseerd bent en meer informatie wilt ontvangen, kunt u zich vrijblijvend aanmelden via onze website op www.proparkinson.nl, een e-mail sturen naar propark@lumc.nl, ons LinkedIn-profiel bezoeken op www.linkedin.com/company/proparkinson of neem telefonisch contact met ons op via 06-15448732.

Wij hopen u te mogen verwelkomen op het symposium en samen te werken aan de behandeling van morgen!

ProPark symposium