Roep minister Adema op 'nee' te stemmen

3 oktober 2023

Beste leden en iedereen die te maken heeft met mensen met de ziekte van Parkinson – we kunnen uw hulp gebruiken om de verlenging van glyfosaat tegen te houden. We zijn hier al lang met bezig, veelal achter de schermen, nu wordt het tijd om onze stem te laten horen.

Hieronder staat een filmpje van een lid met een voorbeeld oproep. De instructies zijn eenvoudig, de inhoud mag u zelf bepalen. Alleen het begin en het einde graag soortgelijk. Het filmpje is gericht aan Minister Adema van LNV (Landbouw, Natuur en Visserij).

Lees hier de instructies voor het maken van een filmpje

We hebben uw hulp nodig. Maak een filmpje (lees eerst de instructies van Laurie), post het op uw sociale media en vraag anderen ook een film te maken en deel filmpjes van anderen.

Hartelijk dank!

Namens de Parkinson Vereniging, Jobien Wind