Nalaten ten behoeve van parkinson en parkinsonismen

5 december 2023

ParkinsonNL is een onafhankelijke organisatie, die fondsen werft voor onderzoek, innovatie en voorlichting. Zij is onderdeel van Parkinsonalliantie Nederland, een samenwerking van organisaties in Nederland die zich bezighouden met de ziekte van Parkinson en parkinsonismen. Hiertoe behoren ook ParkinsonNet, Parkinson Vereniging en Dutch Parkinson Scientists.

Op de website van ParkinsonNL leest u meer over een nalatenschap aan ParkinsonNL. Er is ook een online brochure beschikbaar over geven na leven.

Lees meer over nalaten aan ParkinsonNL

Persoonlijk gesprek

Maarten nederkoorn_PNL

Wilt u advies over schenken en nalaten aan ParkinsonNL of bespreken welke mogelijkheden er zijn? Neem dan contact op met Maarten Nederkoorn. Dat kan telefonisch op nummer 033 - 303 29 55 of door een mail te sturen naar maarten.nederkoorn@parkinson.nl.