Over Afscheid Jan Lantink

Afscheid Jan Lantink

Op 4 juni 2024 heeft Jan Lantink de voorzittershamer na 6 jaar overgedragen. Hij is in zijn periode van voorzitterschap van grote betekenis geweest voor de vereniging, de leden en alle mensen in Nederland met parkinson(isme) en hun naasten. Gezien zijn grote staat van dienst vinden we het niet passend afscheid van Jan te nemen tijdens de (digitale!) ALV op 4 juni. Daarom is een apart samenzijn georganiseerd op 14 juni aanstaande.

Het afscheid van Jan Lantink op 14 juni is van 15.00 tot 17.30 uur in de Brouwtoren, Waldeck Pyrmontsingel 12 te Nijmegen.

Uiteraard willen wij onze leden de mogelijkheid bieden om bij dit afscheid van Jan aanwezig te zijn.

Elke deelnemer dient zich persoonlijk aan te melden. Een introducé meenemen kan alleen als hij/zij zich apart aangemeld heeft.

U kunt zich tot uiterlijk 10 juni aanmelden.

Mocht u vragen hebben dan kunt u bellen naar 030-656 13 69 (op werkdagen van 8.30-12.30 uur) of mailen naar info@parkinson-vereniging.nl.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.