Over Symposium Wereld Parkinson Dag 2023

Symposium Wereld Parkinson Dag 2023

'Laat parkinson niet winnen!'

Dit is het thema van het Wereld Parkinson Dag symposium op 15 april 2023. Wat kunt u zelf doen om de regie te houden over uw ziekte? En welke invloed heeft uw leefstijl op het verloop van parkinson of parkinsonismen? Wie of wat kan helpen om parkinson(ismen) niet te laten winnen? Welke onderzoeken, beweeg-/voedingtips en hulpmiddelen geven op dit moment hoop en wat mogen we ervan verwachten?

Doel

Tijdens het symposium, dat primair is bedoeld voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten, zullen vooraanstaande sprekers het belang van bewegen, voeding, mentale gezondheid en passende hulpmiddelen als ook het nemen van de eigen regie over de ziekte van mensen met parkinson(ismen) aan de orde stellen en ontwikkelingen op het gebied van leefstijl voor mensen met parkinson(ismen) presenteren.

Doelgroep

Het Symposium wordt gehouden voor de leden van de Parkinson Vereniging: mensen met de ziekte van Parkinson en/of een Parkinsonisme, naastbetrokkenen en zorgverleners. Ook de mensen die nog geen lid zijn, zijn van harte welkom. Zij worden bij inschrijving gelijk voor 1 jaar lid en genieten zo alle voordelen van het lidmaatschap.

Hotelovernachting met korting

Uw bezoek aan Wereld Parkinson Dag starten of lekker afsluiten met een hotelovernachting kan ook! Geniet van de mooie omgeving en ontdek Arnhem. Boek nu voor slechts €99,- i.p.v. €109,- per nacht een overnachting erbij voor 2 personen inclusief ontbijt.

Reserveren:
Ga naar www.papendal.nl. Rechtsboven naar het “bedje”, dan naar het “slotje/koffertje”symbool. Dan code PARK invoeren.
De datum waarop deze aanbieding geldig is, is 14 en 15 april.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.