Over Online Workshop ‘Parkinson(ismen) en de naasten’ voor naasten van mensen die maximaal 2 jaar geleden de diagnose parkinson(isme) hebben gekregen

Doelgroep:

Partners, naasten en mantelzorgers van mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme.

Deze online bijeenkomst is met name voor mensen die maximaal 2 jaar geleden de diagnose hebben gekregen.

Onderwerpen en vragen die tijdens de workshop aan bod komen zijn:

• Hoe ga ik om met de veranderende relatie en de psychische gevolgen van parkinson.
  • Wat vertel ik aan mensen in mijn omgeving?
  • Waar kan ik steun en hulp vinden?
  • Durf ik hulp te vragen en aan te nemen?
  • Hoe kan ik grenzen stellen en goed voor mezelf zorgen, ook als ik het gevoel heb dat ik er alleen voor sta?
  • Hoe blijf ik in balans en hoe voorkom ik dat ik uitgeput raak?

Werkwijze:

In de workshop is veel ruimte voor het uitwisselen van ervaringen. De trainers geven inleidingen en werken met opdrachten en oefeningen.

Programma:

De workshop bestaat uit twee delen.
De eerste bijeenkomst online is op vrijdag 5 maart van 14.00 tot 15.30 uur (uiterlijk 16.00 uur)
De tweede bijeenkomst online is op vrijdag 12 maart van 14.00 tot 15.30 uur (uiterlijk 16.00 uur)

Cursusmateriaal

Voordat de cursus start ontvangt u een mail met daarin informatie en een link voor deelname.

Trainers

Annet Woltjer en Willem van Run

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Ticket Prijs
Ik ben (of mijn partner is) lid en doe alleen mee € 10,00