Bestelformulier

U kunt allerhande informatiemateriaal bij de Parkinson Vereniging bestellen. De brochures zijn gratis. Wel zijn wij, vanwege de stijgende kosten en het wegvallen van subsidies, genoodzaakt de portokosten bij u in rekening te brengen. Hiervoor ontvangt u van ons een aparte e-mail met een link waarmee u kunt betalen.

Mocht u de DVD Bewegingsoefeningen hebben besteld, dan ontvangt u hiervoor een aparte link waarmee u kunt betalen. Wij streven ernaar u uw bestelling binnen 3 werkdagen na betaling te doen toekomen.

Voor zorgverleners die deze folders en brochures gebruiken om mensen met parkinson(isme) of hun naasten te informeren over parkinson(isme) en de Parkinson Vereniging geldt een andere regeling. U kunt een e-mail sturen naar info@parkinson-vereniging.nl met daarin het aantal gewenste brochures en met vermelding van uw adresgegevens.

Bestelformulier informatiemateriaal

Uw gegevens