Parkinson Café Drachten-Gorredijk

Parkinson Café Drachten-Gorredijk is een informele ontmoetingsplaats voor mensen met de ziekte van Parkinson en hun naasten uit een wijde omgeving rondom Drachten en Gorredijk. Het biedt hen de gelegenheid met anderen te praten die hun ervaringen begrijpen en kunnen delen.

Informatief en ontspannend

Iedere bijeenkomst staat in het teken van een onderwerp, de ene keer informatief, een andere keer staat de ontspanning centraal.Elke  maand is er een café, afwisselend in Gorredijk en in Drachten.

Gratis deelname

Deelname aan het Parkinson Café is vrijblijvend en gratis, er wordt alleen een bijdrage gevraagd voor genuttigde consumpties. Opgave is niet nodig.

Blijf op de hoogte

Wilt u geheel vrijblijvend geïnformeerd worden over de bijeenkomsten van Parkinson Café Drachten-Gorredijk? Geef dan uw adres- en e-mailgegevens door aan Parkinson Café Drachten-Gorredijk via info@parkinsoncafedrachten-gorredijk.nl
U wordt dan over de bijeenkomsten geïnformeerd middels een e-mail of een brief via de post.

U kunt Parkinson Café Drachten-Gorredijk ook liken via facebook.
Tot slot is het programma en meer informatie is terug te vinden op https://sunenz.nl/parkinsoncafe/

Waar en wanneer

De bijeenkomsten starten om 14.00 uur en eindigen rond 16.30 uur, de zaal is open vanaf 13.30 uur.

bezoek van de Parkinson verpleegkundigen

Grietje Wierenga en Marjan Betten zijn Parkinson verpleegkundigen in het Ziekenhuis van Nij Smellinghe Lees het volledige bericht

Parkinson en bewegen

fysiotherapie de loefbiter Fysiotherapie de Loefbiter te gast Lees het volledige bericht

In beweging blijven

dennis.jpg Dennis Zijlstra buurtsportcoach van sportbedrijf Drachten en Frans Cuppen vertellen over het huidige sportaanbod in de gemeente Smallingerland. Lees het volledige bericht

Logo Parkinson_CAFE_RGB

Locatie Drachten
Sunenz Drachten
Burgemeester Wuiteweg 140B
9203 KP Drachten

Samen staan we sterker!

De Parkinson Vereniging is dé vereniging van en voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. Het is daarmee ook dé plek waar iedereen met zijn vragen over parkinson(ismen) terecht kan.

Word lid van de Parkinson Vereniging
  • We zorgen voor informatie

Wij zijn de gids naar betrouwbare, actuele en vindbare informatie over leven met parkinson(ismen).

• We behartigen uw belangen

Wij zetten ons in voor beschikbaarheid van behandelingen en we vertegenwoordigen de stem van mensen met parkinson(isme) in onderzoek en richting politiek en media.

• We regelen ontmoetingen

Zodat u tips en ervaringen kunt uitwisselen en in contact kun komen met gelijkgestemden.