Parkinson Café Almere

Parkinson Café Almere is een trefpunt voor mensen met de ziekte van Parkinson, hun partners, mantelzorgers, familie en kennissen.

Kom vrijblijvend een keer kijken

Bent u nog niet eerder in het Parkinson Café Almere geweest? U denkt misschien dat wij alleen bezig zijn met de negatieve kanten van onze ziekte? Dat er misschien een treurige sfeer heerst? U wilt niet in een negatieve spiraal terechtkomen?

Wij dus ook niet!

Wij geven informatie en ondersteuning in een positieve sfeer. Wij zijn vooral bezig met wat wél kan! Kernwoorden zijn: Ervaring en Informatie uitwisselen, Nieuwe contacten, ontspanning, positiviteit.

Bekijk het met eigen ogen! Kom gerust vrijblijvend een keertje kijken.

In Nederland gelden vanaf maandag 23 maart 2020 aangescherpte maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. Alle bijeenkomsten in de Parkinson Cafés worden daarom in ieder geval tot en met 1 juni 2020 geannuleerd.

Lees hier de verscherpte maatregelen

Bijeenkomsten

Verslagen

terugblik 11 februari 2020