Parkinson Café Amersfoort

Het Parkinsoncafé is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson, hun partners, familieleden en mantelzorgers. We nodigen sprekers uit die een onderwerp behandelen waar iemand met Parkinson(isme) mee te maken heeft of mee te maken kan krijgen.

Lotgenotencontact

In een ontspannen sfeer worden deze onderwerpen besproken. Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson Café ook contacten leggen met lotgenoten.

Data en tijden

Iedere tweede woensdag van de maand, (niet in juli en augustus) bent u van harte welkom van 15.00 uur tot 17.00 uur ( inloop 14.45 uur). We vragen deelnemers een bijdrage voor de koffie/thee van €3,00 pp en samen €5,00. Graag contant betalen, wij hebben geen pin-apparaat.

Verslagen

Communicatie - wat helpt?

woensdag 08 januari 2020 Verslag van het overleg op 8 januari 2020 Lees hier het volledige bericht

Elektroden in de hersenen - DBS

dinsdag 17 december 2019 Een gat boren in de schedel en een elektrode plaatsen in de hersenen: wereldwijd doet bijna niemand dat beter dan Veerle Visser-Vandewalle. Een gesprek over depressies, vrouwen met ambitie en medische experimenten. ‘Ik hoop echt dat mijn zoon geen arts wordt.’ Lees hier het volledige bericht

Parkinson Links / ook onderzoek en informatie