Parkinson Café Apeldoorn

Parkinson Café Apeldoorn e.o. is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson(ismen), hun partners, familieleden en mantelzorgers. In een ontspannen sfeer worden er diverse onderwerpen besproken. Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson Café ook contact leggen met lotgenoten.

Bent u onze nieuwe vrijwilliger?

Parkinson Café Apeldoorn is op zoek naar nieuwe vrijwilligers die het Parkinson Café ook in de toekomst mogelijk maken. Mocht u interesse hebben om dit Parkinson Café te komen ondersteunen dan kunt u zich melden bij info@parkinsoncafeapeldoorn.nl.

Verslagen

Presentatie Parkinson Doeboek door Josca Bos

Op 11 maart jl. heeft Josca Bos ons meegenomen in haar verhaal over het totstandkomen van de Parkinson Doeboeken. Hier een kort verslag van deze middag. Lees het volledige bericht

12 oktober 2020: De ziekte van Parkinson en stress