Parkinson Café Apeldoorn

Parkinson Café Apeldoorn e.o. is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson(ismen), hun partners, familieleden en mantelzorgers. In een ontspannen sfeer worden er diverse onderwerpen besproken. Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson Café ook contact leggen met lotgenoten.

Locatie en tijd

De lotgenotenbijeenkomsten vinden plaats in Het Zonnehuis, Dorpstraat 49, 7361 AR Beekbergen

Tijdstip: 14.00 - 16.00 uur (inloop vanaf 13.30 uur)

Vanaf 13.30 uur kunt u binnenlopen om een kopje thee of koffie te nuttigen en alvast kennis te maken met de vrijwillige medewerkers en andere bezoekers.
Wij vragen € 2,00 voor de koffie/thee.

Nieuwsgierig geworden?

Het Parkinson Cafe met presentatie is op de 2e vrijdag van de oneven maanden.

Iedere 2e maandag van de even maanden op dezelfde locatie gelegenheid om elkaar te ONTMOETEN, met elkaar in gesprek te gaan of iets te ondernemen.

Verslagen

Verslag bijeenkomst 13 november

Presentatie over Depressie en slaap-/waakstoornissen bij de ziekte van Parkinson
Door Else Burgers, Neuroloog Lees het volledige bericht

Verslag Workshop Doe ik wat ik wil

Koen Lucas en Kees Vermunt nemen ons mee in de keuzes die we kunnen maken om daadwerkelijk te doen wat we willen. Lees het volledige bericht

Wat kan MEE voor u betekenen?

Wat zijn alle mogelijkheden die MEE heeft om u te ondersteunen? Een bijeenkomst op 9 januari 2019 door Lianne Leerkes en Dorien van Kampen. Lees het volledige bericht

Het Zonnehuis
Dorpsstraat 49
7361 AR Beekbergen

Parkinson Café Apeldoorn zal voor de bijeenkomsten op 13 maart, 8 mei en 11 september, gebruik maken van de oude locatie bij De Stolp (Violierenplein 101, De Maten Apeldoorn). De lotgenotenbijeenkomsten vinden wel plaats in Het Zonnehuis.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Maria Ramon telefoonnummer: 06-45 56 64 53
info@parkinsoncafeapeldoorn.nl