Parkinson Café Apeldoorn

Parkinson Café Apeldoorn e.o. is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson(ismen), hun partners, familieleden en mantelzorgers. In een ontspannen sfeer worden er diverse onderwerpen besproken. Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson Café ook contact leggen met lotgenoten.

Locatie en tijd

Nu de corona-maatregelen wederom zijn verruimd zijn we als organisatie van het Parkinson Café Apeldoorn bijeen geweest om plannen te maken voor de tweede helft van dit jaar.

De bijeenkomsten zullen plaatsvinden in wijkcentrum de Stolp. Deze locatie voldoet aan alle door de RIVM/ en overheid gestelde voorzorgsmaatregelen. Dit houdt tevens in dat we, voor u en onze veiligheid, maar een beperkt aantal bezoekers kunnen ontvangen.

We menen hiermee weer een interessant en boeiend programma te hebben samengesteld en verwelkomen u en/of uw naasten graag op een van onze bijeenkomsten.

Alle bijeenkomsten zijn van 14.00 tot 16.00 uur; u wordt verzocht tijdig aanwezig te zijn, i.v.m. de gezondheidscheck bij de ingang. De zaal is geopend vanaf 13.30 uur.

Nieuwsgierig geworden?

De toegang is gratis en vooraf aanmelden verplicht.

Een kopje koffie kost € 1,65 en een kopje thee € 1,40.

Locatie: wijkcentrum de Stolp in de Maten, Violierenplein 101, 7329 DR Apeldoorn

Heeft u vragen of wilt u zich aan melden, dan kunt u contact opnemen per e-mail: info@parkinsoncafeapeldoorn.nl of bellen naar 0645566453 (Maria Ramon)

Verslagen

Verslag bijeenkomst 13 november

slaaptekort.jpg Presentatie over Depressie en slaap-/waakstoornissen bij de ziekte van Parkinson
Door Else Burgers, Neuroloog Lees het volledige bericht

Verslag Workshop Doe ik wat ik wil

Wat doe je.png Koen Lucas en Kees Vermunt nemen ons mee in de keuzes die we kunnen maken om daadwerkelijk te doen wat we willen. Lees het volledige bericht

Wat kan MEE voor u betekenen?

MEE.png Wat zijn alle mogelijkheden die MEE heeft om u te ondersteunen? Een bijeenkomst op 9 januari 2019 door Lianne Leerkes en Dorien van Kampen. Lees het volledige bericht

Parkinson Café Apeldoorn maakt tijdelijk gebruik van deze locatie:

Wijkcentrum de Stolp
Violierenplein 101
7329 DR Apeldoorn

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Maria Ramon telefoonnummer: 06-45 56 64 53
info@parkinsoncafeapeldoorn.nl