Parkinson Café Apeldoorn

Parkinson Café Apeldoorn e.o. is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson(ismen), hun partners, familieleden en mantelzorgers. In een ontspannen sfeer worden er diverse onderwerpen besproken. Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson Café ook contact leggen met lotgenoten.

Parkinson Café Apeldoorn live terug in 2021!

Komend najaar hopen wij u weer te mogen begroeten in wijkcentrum de Stolp, Violierenplein 101, in Apeldoorn!

Parkinson Café Apeldoorn e.o. is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson, hun partner(s), familieleden en mantelzorgers.

Onder het genot van een kopje koffie of thee wordt u gastvrij ontvangen en is er gelegenheid om met elkaar kennis te maken en ervaringen en informatie uit te wisselen.

Daarnaast worden er interessante lezingen en workshops georganiseerd. Ook uw voorkeuren, onderwerpen, ideeën of suggesties zijn van harte welkom!

Vanaf september komen we één maal per twee maanden bijeen op de tweede vrijdag van de (oneven)maanden.

Tijdens iedere bijeenkomst is er een thema èn de gelegenheid om ervaringen en informatie uit te wisselen of een praatje te maken.

Vanaf 13.30 uur is het café geopend. De bijeenkomst  is van 14.00 tot 16.00 uur. U kunt zicht aanmelden via info@parkinsoncafeapeldoorn.nl. Belt u liever of heeft u vragen? Neem dan telefonisch contact op: 06-45566453.

Tot ziens!
Hetty, Gerbrig, Arie, Greet en Maria,
vrijwilligers van het Parkinson Café Apeldoorn

Bent u onze nieuwe vrijwilliger?

Parkinson Café Apeldoorn is op zoek naar nieuwe vrijwilligers die het Parkinson Café ook in de toekomst mogelijk maken. Mocht u interesse hebben om dit Parkinson Café te komen ondersteunen dan kunt u zich melden bij info@parkinsoncafeapeldoorn.nl.

Verslagen

12 oktober 2020: De ziekte van Parkinson en stress

verslag2.jpg Op maandag 12 oktober presenteerde Anouk van der Heide de voorlopige resultaten van het onderzoek 'Het effect van stress op de de ziekte van Parkinson'. Anouk is als onderzoeker verbonden aan het Radboud UMC/Donders-instituut in Nijmegen, werkt samen met Marjan Meinders, Anne Speckens, Bas Bloem en Rick Helmich en sprak voor het eerst voor een publiek bestaande uit mensen met de ziekte van Parkinson. Lees het volledige bericht

Verslag bijeenkomst 13 november