Parkinson Café Deventer

Het Parkinson Café Deventer is een ontmoetingsplek voor iedereen die met Parkinson(ismen) te maken heeft: patiënt, partner, familielid, mantelzorger en zorgverlener. Het belangrijkste doel is het onderlinge contact en daarnaast wordt er informatie gegeven over de ziekte van Parkinson en parkinsonismen.

Bijeenkomsten

U bent elke 2e woensdag van de maand (behalve juli en augustus) van 14.30 uur tot 16.30 uur (met inloop vanaf 14.00 uur) van harte welkom.

Let op: Locatie is gewijzigd!. Het adres is: clubgebouw van de Deventer Sport Vereniging Actief op sportpark ‘De Zandweerd’ in Deventer. Parkeren kan op de grote parkeerplaats aan de Brederodelaan//hoek Roland Holstlaan.

De locatie

Parkinson Café Deventer krijgt voor het jaar 2020 een subsidie van € 1.000,- van de gemeente Deventer en voor iedere bijeenkomst een boeket bloemen van Bloemen Korbeld uit Raalte.

In Nederland gelden vanaf maandag 23 maart 2020 aangescherpte maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. Alle bijeenkomsten in de Parkinson Cafés worden daarom in ieder geval tot en met 1 september 2020 geannuleerd.

Lees hier de verscherpte maatregelen

Bijeenkomsten

Verslagen

Nationale Sportweek Nederland

nationale sportweek.jpgdonderdag 26 september 2019 09:16 Van 20 t/m 29 september is de Nationale Sportweek in Nederland.
Ook voor mensen met hersenletsel is bewegen belangrijk. Lees het volledige bericht

Geslaagde lustrumviering van Parkinson Café Deventer

lustrum.jpgwoensdag 26 juni 2019 09:46 Op 12 februari 2014 werd het 36e Parkinson Café in Nederland en tevens het eerste van de provincie Overijssel geopend in Deventer. Het eerste lustrum werd dit jaar in februari gevierd  met  de theatervoorstelling Kristallen Tranen van acteur, theatermaker en entertainer Hans Holtslag. Lees het volledige bericht

Parkinson vertellergroep

PV Maarn-58.jpgdonderdag 02 mei 2019 12:27 Heeft u de Ziekte van Parkinson en vindt u het prettig om de spreektechnieken die u eerder individueel geleerd heeft te blijven oefenen? Dan is de logopedische groep mogelijk iets voor u. In maandelijkse bijeenkomsten worden alle logopedische aspecten van de spontane spraak getraind. Lees het volledige bericht

Parkinson Café Deventer

Het clubgebouw van de Deventer Sport Vereniging Actief staat op het sportpark 'De Zandweerd' te Deventer
Het sportpark is bereikbaar via de grote parkeerplaats aan de Brederodelaan/hoek Roland Holstlaan.
Via deze parkeerplaats staat het clubgebouw direct aan de linker kant en is herkenbaar aan het bord: "DSV Actief".

Wilt u meer weten? Neemt u dan contact op met Annie Overmars, coördinator Parkinson Café Deventer. E-mail (info@parkinsoncafedeventer.nl) Telefoon: 06-10 86 33 96.