Parkinson Café Eindhoven

Het Parkinson Café Eindhoven is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson(ismen), hun partners, familieleden, mantelzorgers en zorgverleners. In een ontspannen sfeer worden er diverse onderwerpen besproken.

Ontmoeting

Iedere 2e donderdagmiddag van de maand van 15.00 – 17.00 uur. Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson Café ook contact leggen met lotgenoten. Het Parkinson Café Eindhoven opereert op regionale basis en biedt ook cliënten uit de aangrenzende gemeenten de mogelijkheid deel te nemen.

Stop corona.png

Dit Parkinson Café houdt in verband met de coronamaatregelen tot nader orde geen bijeenkomsten. Zodra er weer bijeenkomsten worden georganiseerd, wordt dit kenbaar gemaakt via de webpagina van dit Parkinson Café.

Verslagen

Verslag Bijeenkomst Parkinson Café Eindhoven, 9 januari 2020

Geneeskunst.jpg Verslag Bijeenkomst Parkinson Café Eindhoven, 9 januari 2020 lees verder

Verslag van het Parkinson Café Eindhoven 10 oktober 2019