Parkinson Café Eindhoven

Het Parkinson Café Eindhoven is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson(ismen), hun partners, familieleden, mantelzorgers en zorgverleners. In een ontspannen sfeer worden er diverse onderwerpen besproken.

Ontmoeting

Iedere 2e donderdagmiddag van de maand van 15.00 – 17.00 uur. Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson Café ook contact leggen met lotgenoten. Het Parkinson Café Eindhoven opereert op regionale basis en biedt ook cliënten uit de aangrenzende gemeenten de mogelijkheid deel te nemen.

In Nederland gelden vanaf maandag 23 maart 2020 verscherpte maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. Alle bijeenkomsten in de Parkinson Cafés worden daarom in ieder geval tot en met 1 september 2020 geannuleerd.

Lees hier de verscherpte maatregelen

Verslagen

Verslag Bijeenkomst Parkinson Café Eindhoven, 9 januari 2020

Geneeskunst.jpg Verslag Bijeenkomst Parkinson Café Eindhoven, 9 januari 2020 lees verder