Parkinson Café Hardenberg

Parkinson Café Hardenberg is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson en parkinsonismen, hun partners, familieleden, mantelzorgers en andere belangstellenden. In een ontspannen sfeer worden er diverse onderwerpen besproken.

Ontmoeting

Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kan er in het Parkinson Café ook contact gelegd worden met lotgenoten.

De bijeenkomsten van Parkinson Café Hardenberg vinden in de maanden januari, maart, mei, september en november op de derde donderdag van de maand plaats van 14.00 uur- 16.00 uur. Inloop vanaf 13.30 uur.

Donderdag 19 september 2019 - 5 jarig bestaan Parkinson Café Hardenberg
Tijd: 14.00 uur – 16.00 uur.
Koffie/thee vanaf 13.30 uur
Adres: Theater de Voorveghter, Badhuisplein 3, 7772 XA Hardenberg (Let op: betaald parkeren)

Het is dit jaar al weer vijf jaar geleden, dat het Parkinson Café Hardenberg e.o. van start ging. Wij willen dit eerste lustrum vieren met een theatervoorstelling van Hans Holtslag, met de titel “Kristallen tranen”. Iedereen is welkom Na afloop van de voorstelling staat er een drankje en een hapje voor u klaar. De entree is gratis. In verband met de organisatie voor deze bijeenkomst hebben wij heel graag, dat u zich aanmeldt. Dit kan tot 10 september 2019 via 06-14056171 of info@parkinsoncafehardenberg.nl

Donderdag 21 november 2019