Parkinson Café Harderwijk

Het Parkinson Café is een ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van parkinson(ismen), maar ook voor hun partners, familieleden, vrienden en andere belangstellenden.

Ontmoeting

In een ontspannen sfeer kan men kennis opdoen en met elkaar delen, ervaringen uitwisselen, tips ontvangen/geven en is er tijd voor gezelligheid. Er zijn op de Noord Oost Veluwe veel mensen die de ziekte van Parkinson hebben. Het zijn gewone mensen, met behoefte aan informatie, genegenheid en aandacht. Met het vermogen te geven en te ontvangen. Maar met een aandoening die lichamelijk en geestelijk een afmattende draai aan hun leven heeft gegeven.

Informatief

Voor hen en voor de mensen die om hen geven is er het Parkinson Café. Eens in de twee maanden wordt er een avond georganiseerd waarbij informatie centraal staat, en allerlei andere activiteiten mogelijk zijn. Om meer te weten, te ontdekken dat je niet de enige bent met deze ziekte en om even bij te komen. In het Parkinson Café kunnen ervaringen worden gedeeld. Men treft elkaar op een vrijblijvende basis en in een ontspannen sfeer waar zowel serieuze onderwerpen rond de ziekte van Parkinson aan de orde kunnen komen, als ook leuke en stimulerende activiteiten plaatsvinden.

Programma

Parkinson Café Harderwijk heeft een eigen website waarop u het programma en ander nieuws kunt lezen.

Ga naar de website van Parkinson Café Harderwijk

Wijkontmoetingscentrum De Aanleg
Albert Verweyplein 30
3842 HH Harderwijk