Parkinson Café Heerlen

Parkinson Café Parkstad is onderdeel van de landelijke Parkinson Vereniging en heeft als doelgebied de gehele regio Parkstad. Dit zijn de gemeenten Brunssum, Heerlen, Kerkrade, Landgraaf, Nuth, Onderbanken, Simpelveld en Voerendaal.

Aanmelden bijeenkomsten

De bijeenkomsten van ons café zijn op elke tweede vrijdagmiddag van de maand in het Cultuurhuis Landgraaf, gelegen aan de Veldstraat 19 te Landgraaf. Inloop vanaf 13.30 uur, start van de bijeenkomstem 14.00 uur en eind 16.00.uur. Om organisatorische redenen vragen wij u zich voor de bijeenkomsten aan te melden via het e-mailadres info@parkinsoncafeheerlen.nl.

Wandelingen

De wandelingen zijn meestal de laatste vrijdag van de maand. Kenmerken: aangepast tempo, afstand tussen de 5 en 7 kilometer, voldoende pauzes. Steeds een ander vertrekpunt.
Voor de wandelingen gelieve u zich aan te melden via het e-mailadres: info@parkinsoncafeheerlen.nl.

Vacature

Oproep aan geïnteresseerdenvacature

Wij zoeken dringend bestuursleden die ons kunnen helpen met het organiseren van het Parkinson Café. Ook zoeken wij vrijwilligers voor het uitzetten van de maandelijkse  wandelingen. Lijkt dit iets voor u of weet u iemand die dit zou willen doen laat het ons dan weten!

Klik hier om je direct aan te melden

Logo Parkinson_CAFE_300

Cultuurhuis Landgraaf