Parkinson Café Maastricht

Samen kijken naar mogelijkheden en kansen bij de ziekte van Parkinson, kennis vergroten door te delen. Dàt is het streven van Parkinson Café Maastricht.

Ontmoeting

Parkinson Café Maastricht biedt een laagdrempelige ontmoetingsplaats voor patiënten met de ziekte van Parkinson(ismen), hun partners, familieleden en mantelzorgers. Elke maand komt een ander thema aan bod, al dan niet gerelateerd aan de ziekte van Parkinson(ismen).  Aansluitend praten we na onder het genot van een drankje.

Informatie

Parkinson Café Maastricht biedt de mogelijkheid om informatie uit te wisselen en ervaringen te delen, zowel met professionals als met lotgenoten. Toegang is gratis. Van 14.00 tot 16.00 uur, inloop vanaf 13.30 uur. Tweede dinsdag van de maand.

Programma

Het Parkinson Café Maastricht bezoeken kan elke tweede dinsdag van de maand van 14.00 tot 16.00 uur (inloop vanaf 13.30 uur). Parkinson Café Maastricht heeft een eigen website waarop u het actuele programma kunt lezen.

Ga naar de website van Parkinson Café Maastricht

Logo Parkinson_CAFE_300

Buurtcentrum De Boeckel
Roserije 410