Parkinson Café Sittard (Westelijke Mijnstreek)

Het Parkinson Café is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson(ismen), hun partners, familieleden en mantelzorgers. In een ontspannen sfeer worden er onderwerpen besproken. Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson Café ook contact leggen met lotgenoten. Het Parkinson Café is geopend sinds 7 april 2015. Via de website willen we u op de hoogte houden van de activiteiten en het laatste nieuws.

Berichten

zuyd.pngzaterdag 16 april 2022 09:35 Op zoek naar mensen met een verminderde arm-hand functie - afstudeeronderzoek Ergotherapie Lees het volledige bericht

Presentaties

Presentatie SanaCoach 19 april 2020