Parkinson Café Tiel

Parkinson Café Tiel - Rivierenland is opgericht in samenwerking met de Parkinson Vereniging en vrijwilligers uit de regio Rivierenland en biedt een regelmatige, laagdrempelige, prettige ontmoetingsplek. Een gelegenheid voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme, hun partners, familieleden en mantelzorgers om deskundige informatie te ontvangen, ervaringen uit te wisselen en contacten te leggen met lotgenoten.

Vacature Parkinson Café Tiel

vacature

We zijn voor Parkinson Café Tiel op zoek naar vrijwilligers die dit gezellige team willen ondersteunen.

Heeft u maandelijks 4 uur tijd over en vindt u het plezierig om het Parkinson Café Tiel te ondersteunen bij een van de volgende taken? Laat het ons weten!

• Boekhouding (controle houden op de inkomsten en uitgaven van het Parkinson Café, indienen declaraties, subsidie en begroting bij de Parkinson Vereniging)
  • Communicatie en PR (schrijven van wervende teksten voor website, huis-aan-huisbladen, nieuwsbrieven en uitnodigingen)
  • Gastvrouw-/man (verwelkomen bezoekers en zorgen dat zij zich thuis voelen)
  • Technische ondersteuner (faciliteren en ondersteunen bij het gebruik van laptop, beamer en het geluid tijdens de bijeenkomsten)
  • Coördinator (Zorgt samen met het team van vrijwilligers dat het Parkinson Café georganiseerd wordt)

Wat levert het op?
Contact met een leuke groep bezoekers/vrijwilligers en kennis over verschillende onderwerpen. Neem voor meer informatie contact op met Gerda Hooghordel.

gerda@parkinson-vereniging.nl of bel 030-6561369.

Logo Parkinson_CAFE_300

Wijkcentrum Westroyen
Predikbroederweg 14
4003 AL Tiel

Van 19.30 – 21.00 uur, inloop vanaf 19.00 uur

E-mail: info@parkinsoncafetiel.nl

Voor meer informatie
Ton den Hertog
Mobiel: 06- 243 780 07

Parkinson Café Tiel heeft tevens een eigen facebookpagina.

Ga naar Parkinson Café Tiel op Facebook

Sponsor: