Parkinson Café Woerden

Parkinson Café Woerden heeft in 2024 het volgende programma opgesteld: • zaterdag 3 februari 2024 - viering van ons 10 jarig jubileum • zaterdag 13 april 2024 - notaris (vervolg op 9 september 2023) • zaterdag 8 juni 2024- voeding (diëtist) • zaterdag 14 september 2024 – medicijnen (apotheker) • zaterdag 9 november 2024 – mantelzorgers met brunch

Samenwerking

Het Parkinson Café Woerden is (namens de Parkinson Vereniging) een samenwerking van eigen vrijwilligers en met beroepskrachten van de gemeente Woerden en een fysiotherapeut van ParkinsonNet.

Aanmelden

In verband met het klaarzetten van voldoende stoelen, koffie en thee verzoeken wij u vriendelijk om u via onze website aan te melden. U bent van harte welkom en de toegang is gratis! Tijd: 10.00 – 12.00 uur. Inloop vanaf 09.30 uur; er is voldoende parkeergelegenheid aanwezig.

Programma

Parkinson Café Woerden heeft een eigen website waarop u het actuele programma en andere informatie kunt lezen. Ook kunt u zich via onze website aanmelden voor onze Nieuwsbrief.

Ga naar de website van Parkinson Café Woerden

Logo Parkinson_CAFE_300