Parkinson Café Zevenaar

Parkinson Café Zevenaar is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson, hun partners, familieleden en mantelzorgers. In een ontspannen sfeer wordt bij elke bijeenkomst een relevant onderwerp besproken.

Iedereen welkom

Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson Café ook contact leggen met andere lotgenoten en aanwezige zorgverleners. U kunt zich vooraf opgeven per e-mail of telefoon 088-0441999.

Parkinson Café Zevenaar is een initiatief van Liemerije en de Parkinson Vereniging. U hoeft geen lid te zijn van de Parkinson Vereniging, iedereen is welkom.

Verslagen

Film “Johnny English Reborn” in Filmhuis De Ogtent in Duiven (donderdag 9 januari 2020)

P1160581.jpgdonderdag 09 januari 2020 Na de beslommeringen van de feestdagen was het voor de meesten goed om even te ontspannen door naar deze film te gaan voor een glimlach of een schaterlach. Lees het volledige bericht

Gezellige middag in De Hooge Bongert Zevenaar (10 december 2019)

P1160529.jpgdinsdag 10 december 2019 Zoals te doen gebruikelijk was het laatste Parkinson Café van 2019 er een met een luchtig karakter in de Hooge Bongert. Er was geen specifiek programma, maar er was sprake van een ontspannen samenzijn. Lees het volledige bericht

Parkinson heb je samen (29 oktober 2019)

P1160345.jpgzaterdag 02 november 2019 Voor deze middag was wederom veel belangstelling, er waren zelfs mensen van buiten de regio naar Zevenaar gekomen. Ariane van den Berg leidde de middag in en meldde dat de aanwezige Bertus Zweers de gast was in de afgelopen uitzending van Parkinson TV over slikstoornissen.
Dit is terug te kijken op:
http://www.parkinsontv.nl/slikstoornissen-parkinson/gemistdetail. Lees het volledige bericht

Tijd: 14.00 - 16.00 uur

Liemerije