Het Parkinson Café

Een Parkinson Café is een plek waar mensen met parkinson(isme), hun naasten en overige belangstellenden elkaar kunnen ontmoeten en ervaringen kunnen uitwisselen. Ook wordt er informatie verstrekt over de ziekte van Parkinson en/of parkinson(ismen). Dit alles in een informele en ontspannen sfeer onder het genot van koffie, thee of een frisdrank.

Het kabinet heeft op 14 september bekend gemaakt dat de 1,5 meter maatregel niet meer nodig is met ingang van 25 september. Kijk voor de meest actuele informatie over de bijeenkomsten in uw Parkinson Café op de webpagina van het betreffende Parkinson Café of wacht extra berichtgeving hierover af.

De Parkinson Cafés hanteren bij de bijeenkomsten een aantal extra voorwaarden om uw en onze veiligheid te kunnen waarborgen. Aanmelden is verplicht.

Kom een keer kijken in een Parkinson Café! Er komen niet alleen mensen met parkinson, maar ook partners, vrienden, mantelzorgers en zorgprofessionals.
Irma Scheurink - Parkinson Café Delft
Heeft u interesse in het opzetten van een Parkinson Café in uw regio? Neem dan contact op met de Parkinson Vereniging voor ondersteuning! U kunt mij telefonisch bereiken op nummer: 030 - 656 13 69.
Miriam Leenders - Activiteitencoördinator

Lees hier het privacybeleid van de Parkinson Cafés