Het Parkinson Café

Een Parkinson Café is een plek waar mensen met parkinson(isme), hun naasten en overige belangstellenden elkaar kunnen ontmoeten en ervaringen kunnen uitwisselen. Ook wordt er informatie verstrekt over de ziekte van Parkinson en/of parkinson(ismen). Dit alles in een informele en ontspannen sfeer onder het genot van koffie, thee of een frisdrank.

Alle beperkende coronamaatregelen die van belang waren voor het organiseren van een Parkinson Café zijn per 25 februari ingetrokken. De Parkinson Vereniging organiseert haar activiteiten op basis van de richtlijnen van de rijksoverheid.

Lees hier de richtlijnen van de overheid

Dit betekent dat de Parkinson Cafés weer open zijn. Kijk voor de meest actuele informatie over de bijeenkomsten in uw Parkinson Café op de webpagina van het Parkinson Café bij u in de buurt.

Kom een keer kijken in een Parkinson Café! Er komen niet alleen mensen met parkinson, maar ook partners, vrienden, mantelzorgers en zorgprofessionals.
Irma Scheurink - Parkinson Café Delft
Heeft u interesse in het opzetten van een Parkinson Café in uw regio? Neem dan contact op met de Parkinson Vereniging voor ondersteuning! U kunt mij telefonisch bereiken op nummer: 030 - 656 13 69.
Miriam Leenders - Activiteitencoördinator

Lees hier het privacybeleid van de Parkinson Cafés