Subsidieronde 2020 van de Parkinson Vereniging geopend

14 januari 2020

In 2020 stelt de Parkinson Vereniging tweemaal zoveel geld beschikbaar voor onderzoek als voorgaande jaren! In totaal is er in 2020 € 240.000,- beschikbaar voor subsidieaanvragen.

Onderzoek1.jpg

Projectsubsidie voor fundamenteel onderzoek

Net als vorige jaren, is het mogelijk een subsidie voor wetenschappelijk onderzoek aan te vragen voor maximaal €40.000,- per project voor projecten die passen bij de onderzoeksagenda van de Parkinson Vereniging. Een primeur in 2020 is de subsidie van maximaal €120.000,- voor één project dat bijdraagt aan meer kennis over het ontstaan van de ziekte van Parkinson en parkinsonismen en over de mogelijkheden om parkinson of parkinsonismen te remmen, stoppen of genezen.

Alle informatie over beide subsidiemogelijkheden vindt u op de website van de Parkinson Vereniging.

Lees hier meer over de subsidiemogelijkheden

Labels: