Vul onderstaand formulier in en word lid van de Parkinson Vereniging.

Samen staan we sterker

• Samen staan we sterker: naar overheid en zorgverzekeraars
  • Contributiegelden dragen bij aan onderzoek voor de patiënt van nú
  • Door uw lidmaatschap kunnen wij activiteiten organiseren voor leden, zoals Parkinson Cafés
  • Een schat aan ervaringsdeskundigheid van een groot aantal leden

De contributie

Bij het kennismakingspakketje ontvangt u een factuur of machtigingskaart automatische incasso voor de contributie voor het kalenderjaar 2018. Deze is vastgesteld op minimaal € 40,-. Een hogere bijdrage is vanzelfsprekend welkom.

Voor leden in het buitenland wordt er € 20,00 per jaar toegevoegd aan het bedrag van het gekozen lidmaatschap in verband met de verzendkosten naar het buitenland.

Lid worden is eenvoudig

Vul het onderstaande aanmeldformulier in en klik op de knop 'Registreer'. Let op! Na het verzenden dient op uw scherm direct een bevestiging van inschrijving te verschijnen. Mocht dit niet verschijnen dan heeft u waarschijnlijk niet alle gegevens correct ingevuld en verzoeken wij u het formulier nogmaals in te vullen.

U kunt natuurlijk ook lid worden door contact op te nemen met het secretariaat via info@parkinson-vereniging.nl of 030-6561369.

Kalender (dd-mm-jjjj)
Betaalwijze
De contributie bedraagt €40,- per kalenderjaar. Een hogere bijdrage is natuurlijk van harte welkom! U kunt ervoor kiezen om éénmaal per jaar een factuur te ontvangen of u kunt met een automatische incasso betalen. Een betaling per automatische incasso zorgt ervoor dat de administratiekosten voor de Parkinson Vereniging omlaag worden gebracht. Wij vragen u daarom vriendelijk te overwegen uw contributiebijdrage automatisch te laten incasseren.

* Met het inzenden van dit lidmaatschapsformulier wordt u lid van de Parkinson Vereniging. Na aanmelding heeft u 14 dagen bedenktijd. Via dit formulier geeft u toestemming voor afschrijving van ten minste de minimum contributiebijdrage van € 40,00 per jaar. Tevens wordt hiermee toestemming gegeven aan de Parkinson Vereniging, incassant-ID: NL85ZZZ404765190000, om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om het aangegeven bedrag van uw rekeningnummer af te schrijven tot wederopzegging of bij beëindiging van het lidmaatschap. Als u het niet eens bent met deze afschrijving, kunt u deze binnen 8 weken na afschrijving laten terugboeken. Vraag uw bank naar de voorwaarden.

Diagnose
Kalender (dd-mm-jjjj)
Overige gegevens
Nieuwsbrieven en uitnodigingen