De voordelen van het lidmaatschap

Al voor € 3,50 per maand bent u lid van de Parkinson Vereniging. Hiermee kunt u gebruik maken van:

• Betrouwbare en onafhankelijke informatievoorziening
  • 5 x per jaar toezending van het verenigingsblad Parkinson Magazine
  • Ledenkorting voor landelijke bijeenkomsten met presentaties van neurologen en andere zorgverleners
  • Toegang tot de online ledencommunity waar u ervaringen kunt uitwisselen over verschillende onderwerpen.
  • Collectieve belangenbehartiging, bijvoorbeeld in geval van lange wachtlijsten of leveringsproblemen van medicatie
  • 50% korting op trainingen en cursussen van de Parkinson Academie

Vul onderstaand formulier in en word lid van de Parkinson Vereniging.

Graag maken wij u erop attent dat veel ziektekostenverzekeraars de contributie voor het lidmaatschap, geheel of gedeeltelijk, in de aanvullende verzekering vergoeden. Dit kunt u navragen bij uw verzekeraar of nalezen in de polis. De Patiëntenfederatie Nederland heeft hiervoor ook een overzicht gemaakt voor 2020.

Bekijk het overzicht voor 2020

Zorgverleners die zijn aangesloten bij ParkinsonNet kunnen gebruik maken van het speciale ParkinsonNet abonnement op Parkinson Magazine.

Mocht u buiten Nederland wonen dan is de contributie voor het lidmaatschap € 60,00 in verband met de verzendkosten van het Parkinson Magazine naar het buitenland.

Samen staan we sterker

• Samen staan we sterker: naar overheid en zorgverzekeraars
  • Contributiegelden dragen bij aan onderzoek voor de patiënt van nú
  • Door uw lidmaatschap kunnen wij activiteiten organiseren voor leden, zoals Parkinson Cafés
  • Een schat aan ervaringsdeskundigheid van een groot aantal leden

De contributie

Bij het kennismakingspakketje ontvangt u een factuur of machtigingskaart automatische incasso voor de contributie voor het kalenderjaar 2018. Deze is vastgesteld op minimaal € 40,-. Een hogere bijdrage is vanzelfsprekend welkom.

Voor leden in het buitenland wordt er € 20,00 per jaar toegevoegd aan het bedrag van het gekozen lidmaatschap in verband met de verzendkosten naar het buitenland.

Lid worden is eenvoudig

Vul het onderstaande aanmeldformulier in en klik op de knop 'Registreer'. Let op! Na het verzenden dient op uw scherm direct een bevestiging van inschrijving te verschijnen. Mocht dit niet verschijnen dan heeft u waarschijnlijk niet alle gegevens correct ingevuld en verzoeken wij u het formulier nogmaals in te vullen.

U kunt natuurlijk ook lid worden door contact op te nemen met het secretariaat via info@parkinson-vereniging.nl of 030-6561369.

Kalender (dd-mm-jjjj)
Betaalwijze
De contributie bedraagt €40,- per kalenderjaar. Een hogere bijdrage is natuurlijk van harte welkom! U kunt ervoor kiezen om éénmaal per jaar een factuur te ontvangen of u kunt met een automatische incasso betalen. Een betaling per automatische incasso zorgt ervoor dat de administratiekosten voor de Parkinson Vereniging omlaag worden gebracht. Wij vragen u daarom vriendelijk te overwegen uw contributiebijdrage automatisch te laten incasseren.

Indien u kiest voor automatische incasso dan ontvangt u hiervoor een machtigingskaart.

Diagnose
Kalender (dd-mm-jjjj)
Overige gegevens
Nieuwsbrieven en uitnodigingen