Word lid!

Parkinson_pandemie

Word nu lid en krijg het boek 'De Parkinson Pandemie' gratis!

(Exclusief verzendkosten € 6,50. Deze actie loopt zolang de voorraad strekt.)

Aanmelden als nieuw lid is eenvoudig

De contributie bedraagt € 40,- per kalenderjaar. Eenmaal aangemeld krijgt u een kennismakingspakket toegestuurd. Een hogere bijdrage is vanzelfsprekend welkom. Hiermee kunnen wij nog meer activiteiten organiseren die de kwaliteit van leven van mensen met parkinson(ismen) vergroten.

Voor leden woonachtig in het buitenland wordt er € 20,00 per jaar toegevoegd aan de contributie in verband met de verzendkosten van Parkinson Magazine naar het buitenland.

Vul het onderstaande aanmeldformulier in en klik op de knop 'Registreer'. Na het verzenden dient op uw scherm direct een bevestiging van inschrijving te verschijnen. Mocht dit niet verschijnen dan heeft u waarschijnlijk niet alle gegevens correct ingevuld en vragen wij u het formulier nogmaals in te vullen.

U kunt natuurlijk ook lid worden door contact op te nemen met het secretariaat via info@parkinson-vereniging.nl of 030-6561369.

Kalender (dd-mm-jjjj)
Betaalwijze
De contributie bedraagt €40,- per kalenderjaar. Een hogere bijdrage is natuurlijk van harte welkom! U kunt ervoor kiezen om éénmaal per jaar een factuur te ontvangen of u kunt met een automatische incasso betalen. Een betaling per automatische incasso zorgt ervoor dat de administratiekosten voor de Parkinson Vereniging omlaag worden gebracht. Wij vragen u daarom vriendelijk te overwegen uw contributiebijdrage automatisch te laten incasseren.

* Met het inzenden van dit lidmaatschapsformulier wordt u lid van de Parkinson Vereniging. Na aanmelding heeft u 14 dagen bedenktijd. Via dit formulier geeft u toestemming voor afschrijving van ten minste de minimum contributiebijdrage van € 40,00 per jaar. Tevens wordt hiermee toestemming gegeven aan de Parkinson Vereniging, incassant-ID: NL85ZZZ404765190000, om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om het aangegeven bedrag van uw rekeningnummer af te schrijven tot wederopzegging of bij beëindiging van het lidmaatschap. Als u het niet eens bent met deze afschrijving, kunt u deze binnen 8 weken na afschrijving laten terugboeken. Vraag uw bank naar de voorwaarden.

Diagnose
Kalender (dd-mm-jjjj)
Overige gegevens
Nieuwsbrieven en uitnodigingen