Word lid!

De Parkinson Vereniging is dé vereniging van en voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. Het is daarmee ook dé plek waar iedereen met zijn vragen over parkinson(ismen) terecht kan.

Wij maken ontmoetingen mogelijk

• We organiseren jaarlijks honderden bijeenkomsten waaronder de Parkinson Cafés
  • Via de PV-app kunnen leden contact leggen en tips en ervaringen uitwisselen
  • Wij bieden op onze website altijd een actueel overzicht van alle activiteiten bij u in de buurt

Wij zijn de gids naar betrouwbare informatie

• Wij bieden op onze website alle informatie makkelijk en compleet aan (gecheckt door professionals en ervaringsdeskundigen)
  • We zijn telefonisch en via mail bereikbaar voor informatie op maat
  • Met de Parkinson Academie krijgt u concrete handvatten om met parkinson(isme) om te gaan
  • U ontvangt Parkinson Magazine met herkenbare verhalen en deskundigen aan het woord

Wij helpen u regie te houden over uw dagelijks leven

• Een gevarieerd aanbod aan cursussen en trainingen waarmee u grip houdt op uw dagelijks leven
  • Altijd handige tools om meer controle te krijgen in gesprek met uw zorgverlener
  • Uitgebreide informatie op papier en online

Wij komen voor u op!

• Wij monitoren beschikbaarheid van medicijnen en behandelmethoden en trekken aan de bel als er tekorten dreigen
  • Wij zitten voor u aan tafel bij politiek en media, als krachtige en kritische belangenbehartiger
  • Wij bewaken de kwaliteit van zorg en brengen uw stem in bij wetenschappelijk onderzoek

Aanmelden als nieuw lid is eenvoudig

De contributie bedraagt € 42,50 per jaar. Eenmaal aangemeld krijgt u een kennismakingspakket toegestuurd.

Vul het onderstaande aanmeldformulier in en klik op de knop 'Registreer'. Na het verzenden verschijnt er op uw scherm direct een bevestiging van inschrijving. Mocht deze niet verschijnen, dan heeft u waarschijnlijk niet alle gegevens correct ingevuld en vragen wij u het formulier nogmaals in te vullen.

U kunt natuurlijk ook lid worden door contact op te nemen met het secretariaat van het verenigingsbureau via info@parkinson-vereniging.nl of telefonisch: 030-6561369.

Betaalwijze
De contributie bedraagt €42,50 per jaar. Een hogere bijdrage is natuurlijk van harte welkom! U kunt ervoor kiezen om éénmaal per jaar een factuur te ontvangen of u kunt met een automatische incasso betalen. Een betaling per automatische incasso zorgt ervoor dat de administratiekosten voor de Parkinson Vereniging omlaag worden gebracht. Wij vragen u daarom vriendelijk te overwegen uw contributiebijdrage automatisch te laten incasseren.

* Met het inzenden van dit lidmaatschapsformulier wordt u lid van de Parkinson Vereniging. Na aanmelding heeft u 14 dagen bedenktijd. Via dit formulier geeft u toestemming voor afschrijving van ten minste de minimum contributiebijdrage van € 42,50 per jaar. Tevens wordt hiermee toestemming gegeven aan de Parkinson Vereniging, incassant-ID: NL85ZZZ404765190000, om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om het aangegeven bedrag van uw rekeningnummer af te schrijven tot wederopzegging of bij beëindiging van het lidmaatschap. Als u het niet eens bent met deze afschrijving, kunt u deze binnen 8 weken na afschrijving laten terugboeken. Vraag uw bank naar de voorwaarden.

Diagnose
Overige gegevens
Hoe deze persoon bij de Parkinson Vereniging is terechtgekomen
Nieuwsbrieven, uitnodigingen en Parkinson Magazine
U kunt zich hiervoor altijd afmelden via de afmeldlink in de mailings
Als lid kunt u Parkinson Magazine online lezen, inclusief de uitgaven van het laatste jaar. Mocht u Parkinson Magazine graag in papieren versie ontvangen, schakel dan onderstaande knop in.
Akkoord

Vinkje

Hoor waarom mensen lid zijn van de Parkinson Vereniging!