Als lid krijgt u:

• Betrouwbare en onafhankelijke informatievoorziening
  • 5 x per jaar toezending van het verenigingsblad Parkinson Magazine
  • Gratis toegang tot tools om zelfmanagement van mensen met de ziekte van Parkinson te bevorderen
  • Toegang tot landelijke bijeenkomsten met presentaties van neurologen en andere zorgverleners
  • Toegang tot het Parkinson Café in uw directe omgeving, hier kunt u terecht voor interessante lezingen en om contact leggen met ervaringsdeskundigen van de ziekte: andere mensen met de ziekte van Parkinson, mantelzorgers en partners uit uw eigen regio
  • Belangenbehartiging
  • Korting op trainingen, cursussen, boeken en deelname aan verenigingsbijeenkomsten

Samen staan we sterker

• Samen staan we sterker: naar overheid en zorgverzekeraars
  • Contributiegelden dragen bij aan onderzoek voor de patiënt van nú
  • Door uw lidmaatschap kunnen wij activiteiten organiseren voor leden, zoals Parkinson Cafés
  • Een schat aan ervaringsdeskundigheid van een groot aantal leden

De contributie

Bij het kennismakingspakketje ontvangt u een factuur of machtigingskaart automatische incasso voor de contributie voor het kalenderjaar 2018. Deze is vastgesteld op minimaal € 40,-. Een hogere bijdrage is vanzelfsprekend welkom.

Veel ziektekostenverzekeraars vergoeden de contributie voor het lidmaatschap geheel of gedeeltelijk. Dit kunt u navragen bij uw verzekeraar of nalezen in de polis. Klik hier om te kijken of uw zorgverzekeraar het lidmaatschap voor 2018 voor u betaalt!

Voor leden in het buitenland wordt er € 20,00 per jaar toegevoegd aan het bedrag van het gekozen lidmaatschap in verband met de verzendkosten naar het buitenland.

Lid worden is eenvoudig

Vul het aanmeldformulier op de pagina Word lid in en klik op de knop 'Registreer'. Let op! Na het verzenden dient op uw scherm direct een bevestiging van inschrijving te verschijnen. Mocht dit niet verschijnen dan heeft u waarschijnlijk niet alle gegevens correct ingevuld en verzoeken wij u het formulier nogmaals in te vullen.

U kunt natuurlijk ook lid worden door contact op te nemen met het secretariaat via info@parkinson-vereniging.nl of 030-6561369.

Kalender (dd-mm-jjjj)
Betaalwijze
De contributie bedraagt €40,- per kalenderjaar. Een hogere bijdrage is natuurlijk van harte welkom! U kunt ervoor kiezen om éénmaal per jaar een factuur te ontvangen of u kunt met een automatische incasso betalen. Een betaling per automatische incasso zorgt ervoor dat de administratiekosten voor de Parkinson Vereniging omlaag worden gebracht. Wij vragen u daarom vriendelijk te overwegen uw contributiebijdrage automatisch te laten incasseren.

Indien u kiest voor automatische incasso dan ontvangt u hiervoor een machtigingskaart.

Diagnose
Kalender (dd-mm-jjjj)
Overige gegevens
Nieuwsbrieven en uitnodigingen