5 jarig bestaan

IMG_20190416_153319.jpgdinsdag 16 april 2019

Het 5 jarig bestaan werd gevierd bij Hippisch Centrum "Reggehoeve" in Hellendoorn.

Tijdens de Beursvloer is er een deal gesloten met Hippisch centrum "Reggehoeve". Ons 5 jarig bestaan kon bij Sacha en Gerben Podt gevierd worden en voor de koffie/thee en wat lekkers werd gezorgd. Als tegenprestatie heeft Marisca in de kerstvakantie zelfgebakken oliebollen gebracht. In het sfeervolle en mooie koffie/theehuys werd een korte terugblik gegevenop de afgelopen 5 jaar, waarbij opgemerkt werd dat het café bekend staat als een café met jongere bezoekers. Het is in ieder geval altijd een gemengd gezelschap met oudere en jongere bezoekers die heel goed met elkaar overweg kunnen. Vanmiddag werd er voor een muziekale noot gezorgd door duo Sallands echo. Wim (zelf parkinsonpatiënt) zong enkele zelfgeschreven liedjes over parkinson en een lied speciaal voor vanmiddag over het Parkinson Café Nijverdal.
Tijdens de rondleiding door de manege gaf Sacha uitleg over het reilen en zeilen binnen dit Hippisch Centrum.
We kunnen terugkijken op een zeer geslaagde gezellige middag!

Als dank voor haar inzet ontving Marisca twee mooie bossen bloemen van verschillende bezoekers, waar zij erg blij mee is.

« Ga terug naar Parkinson Café Nijverdal

Logo Parkinson_CAFE_300