Parkinson Café Doetinchem

Vanaf 2 april 2014 heeft de regio Doetinchem e.o. een Parkinson ontmoetingsplek. Een plek waar u maandelijks uw ervaringen kunt delen, kennis kunt uitwisselen en informatie kunt opdoen. Patiënten, partners, familieleden, mantelzorgers en beroepskrachten ontmoeten elkaar in een informele sfeer.

De bijeenkomsten

Het Parkinson Café Doetinchem wordt georganiseerd door het Parkinson Caféteam Doetinchem in samenwerking met de Parkinson Vereniging, het Slingeland Ziekenhuis, Azora en Sensire.

De bijeenkomsten worden gehouden bij Verpleeg- en revalidatiecentrum Azora, locatie Antonia, Industrieweg 115, 7061 AP Terborg.

Inloop vanaf 14.00 uur. Start bijeenkomst 14.30-16.30 uur.

De toegang is gratis. We vragen u zich op te geven via parkinsoncafedoetinchem@sensire.nl of via 088-2609300 op werkdagen van 9.00 tot 12.00 uur (medisch secretariaat Sensire).

Parkinson en Voeding

Parkinson café woensdag 14 februari 2024. Dit Parkinson café stond geheel in het teken van voeding en werd verzorgd door drie diëtisten. Bij de koffie werden we al getrakteerd op volkorenbrood met... Lees het volledige bericht

Elkaar ontmoeten

Parkinson Café 15 november 2023. Deze middag stond in het teken van wat je, ondanks de Parkinson, allemaal nog wél kunt doen. Hiervoor waren er vertegenwoordigers van een aantal activiteiten ... Lees het volledige bericht

Hans Holtslag aan het woord.

Parkinson café 13 september 2023 Vandaag hadden we een bijzondere gastspreker, de cabaretier Hans Holtslag. Omdat zijn beide ouders uit deze omgeving kwamen heeft hij een bijzondere band met de ... Lees het volledige bericht

Logo Parkinson_CAFE_300

Verpleeg- en revalidatiecentrum Azora, locatie Antonia