Parkinson Café Driebergen

Parkinson Café Driebergen is een ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson, hun partners, familieleden, vrienden en andere belangstellenden.

Ontmoeten en informatie

Hieronder vindt u de agenda voor de komende Cafés en verslagen van voorbije cafés. Daar kunt U (indien aanwezig) weer verder kijken naar bijvoorbeeld een PowerPoint presentatie.

Deze website

Behalve elkaar ontmoeten, is het ook een plek om informatie uit te wisselen: elke bijeenkomst is er een gastspreker, of een lotgenoot die de bezoekers op de hoogte brengt van de laatste ontwikkelingen, of eigen ervaringen.

Organisatie

Het Parkinsoncafé Driebergen wordt georganiseerd door vrijwilligers van de Parkinson-Vereniging en medewerkers  van zorgcentrum Sparrenheide, onderdeel van De Brug.

Verslagen

Digitaal Café over de film Samen.

1-5-meter.pngdinsdag 18 augustus 2020 15:03 Dit café is een online café vanwege het corona-virus. Het doel is tweeledig: nagaan of Digitaal Café bruikbaar is voor ons en bespreken van de film Samen.
Deze film gaat over de reacties van mensen die te horen hebben gekregen dat zij lijden aan de ongeneeslijke ziekte van Parkinson . Lees het volledige bericht

Wandelprogramma Fitstap Nederlandse Wandelbond

Eddie beweegtklein - een oefening op stoel (Small).JPGdinsdag 18 februari 2020 17:34 Eddie Heerings geeft een toelichting op de wandelmethode Fitstap zowel de theorie als de praktijk. Lees het volledige bericht

Visuele klachten bij Parkinson door Bartimeus