Parkinson Café Driebergen

Parkinson Café Driebergen is een ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson, hun partners, familieleden, vrienden en andere belangstellenden.

Ontmoeten en informatie

Hieronder vindt u de agenda voor de komende Cafés en verslagen van voorbije cafés. Daar kunt U (indien aanwezig) weer verder kijken naar bijvoorbeeld een PowerPoint presentatie.

Deze website

Behalve elkaar ontmoeten, is het ook een plek om informatie uit te wisselen: elke bijeenkomst is er een gastspreker, of een lotgenoot die de bezoekers op de hoogte brengt van de laatste ontwikkelingen, of eigen ervaringen.

Organisatie

Het Parkinsoncafé Driebergen wordt georganiseerd door vrijwilligers van de Parkinson-Vereniging en medewerkers  van zorgcentrum Sparrenheide, onderdeel van De Brug.

Verslagen

Visuele klachten bij Parkinson door Bartimeus

dinsdag 17 december 2019 10:49 Peter Kerkhofs van Bartimeus geeft een toelichting op visuele klachten bij Parkinson. Lees het volledige bericht

Hulpmiddelen ter verhoging zelfredzaamheid