Parkinson Café Driebergen

Parkinson Café Driebergen is een ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson, hun partners, familieleden, vrienden en andere belangstellenden.

Ontmoeten en informatie

Hieronder vindt u de agenda voor de komende Cafés en verslagen van voorbije cafés. Daar kunt U (indien aanwezig) weer verder kijken naar bijvoorbeeld een PowerPoint presentatie.

Deze website

Behalve elkaar ontmoeten, is het ook een plek om informatie uit te wisselen: elke bijeenkomst is er een gastspreker, of een lotgenoot die de bezoekers op de hoogte brengt van de laatste ontwikkelingen, of eigen ervaringen.

Organisatie

Het Parkinsoncafé Driebergen wordt georganiseerd door vrijwilligers van de Parkinson-Vereniging en medewerkers  van zorgcentrum Sparrenheide, onderdeel van De Brug.

In Nederland gelden vanaf maandag 23 maart 2020 aangescherpte maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. Alle bijeenkomsten in de Parkinson Cafés worden daarom in ieder geval tot en met 1 juni 2020 geannuleerd.

Lees hier de verscherpte maatregelen

Verslagen

Wandelprogramma Fitstap Nederlandse Wandelbond

Eddie beweegtklein - een oefening op stoel (Small).JPGdinsdag 18 februari 2020 17:34 Eddie Heerings geeft een toelichting op de wandelmethode Fitstap zowel de theorie als de praktijk. Lees het volledige bericht