Anonieme blogs

Regelmatig melden zich bij de Parkinson Vereniging leden die hun persoonlijke ervaring willen delen. Soms is de drempel echter te hoog om dit in een persoonlijk blog te doen. Bijvoorbeeld als het gaat om de impact van parkinson op het leven in het geval van ingewikkelde symptomen zoals verslavingsdrang, impulscontrolestoornissen of andere gedragsveranderingen door parkinson. Wij willen juist deze zaken graag bespreekbaar maken en onder de aandacht brengen. Daarom bieden we u de gelegenheid om uw bijdrage anoniem te plaatsen.

1. Blog: Uw ervaring delen?

Op sommige symptomen die bij parkinson kunnen komen kijken rust helaas nog steeds een taboe. Denk bijvoorbeeld aan een gedragsverandering door impulscontrolestoornissen of verslavingsdrang. Zaken die een grote impact kunnen hebben op het leven van mensen met parkinson en ook op dat van hun naasten. Door persoonlijke verhalen hierover met elkaar te delen, helpt u anderen. Het is goed te weten dat u niet de enige bent die dergelijke problemen ervaart.

Toon volledig bericht

Labels:

Terug Ga terug naar de overzichtspagina van bloggers