Remko Boogaard

Ik ben Remko Boogaard, getrouwd met mijn lieve vrouw Mariska en samen hebben wij 3 kinderen, Denzel van 22 jaar, Zoë van 21 jaar en Sem van 19 jaar. Samen met onze teckel meisjes Bibi en Teuntje zijn wij woonachtig in Alphen aan den Rijn. Ik ben nog actief in het arbeidsproces als directeur luchtvracht Benelux voor een grote Wereldwijde logistieke dienstverlener. Kan erg genieten van de Natuur, muziek, lezen, wandelen met Mariska en de honden, het gezin, en de kleine dingen van het leven.

1. Blog: "Parkinson. Je MOET er maar het beste van maken."

Nadat wij de diagnose hadden ontvangen en met een eerste behandelplan de spreekkamer uitliepen wisten wij nog niet wat "James" voor ons in petto zou hebben.

Labels:

2. Blog: “De reis is nog maar net begonnen”, of toch niet?

De reis is nog maar net begonnen

De horizon nog mijlenver

Er is nog zoveel te ontdekken

Zoveel grenzen niet verlegd