Aanmelden mantelzorgcommunity

Mantelzorgcommunity

De mantelzorgcommunity is exclusief toegankelijk voor mantelzorgers van leden van de Parkinson Vereniging. Met een eigen account kunnen zij in beslotenheid ervaringen delen en tips uitwisselen met andere mantelzorgers.

Aanmelden

Als mantelzorger voor een lid van de Parkinson vereniging kunt u met een eigen account deelnemen aan de speciale online community voor mantelzorgers. U kunt zich hiervoor aanmelden met uw eigen persoonlijke e-mailadres.

Uw gegevens
Gegevens van de persoon voor wie u mantelzorger bent

Omdat de mantelzorgcommunity exclusief toegankelijk is voor partners/mantelzorgers van leden van de Parkinson Vereniging, vragen wij u de voorletters, achternaam en de postcode in te vullen van het lid voor wie u mantelzorger bent.

Wachtwoord voor de community

Kies en bevestig tot slot uw persoonlijk wachtwoord. Zodra uw aanmelding volledig is, nemen wij deze in behandeling. U ontvangt van ons bericht wanneer uw aanmelding is voltooid en u gebruik kunt gaan maken van de community. U kunt dan inloggen met uw persoonlijke e-mailadres en uw persoonlijk wachtwoord.

Voer het wachtwoord hieronder nogmaals in om het wachtwoord te bevestigen.
Akkoord