Onafhankelijke en betrouwbare informatie

Voor en door mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten

In Nederland gelden vanaf maandag 23 maart 2020 aangescherpte maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. Voor alle bijeenkomsten die de Parkinson Vereniging momenteel organiseert, geldt dat de meest actuele coronamaatregelen worden aangehouden.

Het verenigingsbureau is ook nu tijdens kantooruren bereikbaar op nummer: 030-656 13 69 of per e-mail: info@parkinson-vereniging.nl

Lees hier alle updates over parkinson en het coronavirus

Samen staan we sterker!

De Parkinson Vereniging is dé belangenbehartiger voor 50.000 mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. Samen oefenen we meer invloed uit op het beleid van de overheid. We helpen elkaar met informatie, tips of een luisterend oor.

Parkinsonalliantie Nederland

Samen impact creëren. Daar is het de Parkinson Alliantie Nederland om te doen. We gaan met elkaar het verschil maken. Om sneller en (nog) betere resultaten te boeken op het gebied van parkinson is besloten om de samenwerking vorm te geven in een alliantie. De Parkinson Vereniging is een van de oprichters.

Landelijke bijeenkomsten