Website en mail Parkinson Café

Meer weten over de website en mail

De Parkinson Vereniging biedt elk Parkinson Café een eigen PC-pagina aan op de verenigingswebsite met de contactinformatie van het Parkinson Café. Daarnaast krijgt ieder Parkinson Café de beschikking over een eigen, beveiligde webmailomgeving. Het is de bedoeling dat de cafés hun eigen webpagina bijhouden. Hiervoor kan een vrijwilliger worden aangemeld als beheerder.

Eigen Parkinson Café pagina

Hierop kan het Parkinson Café team zelf via makkelijke invulvelden de website voorzien van het actuele programma en verslagen van bijeenkomsten. Deze webpagina is bereikbaar via een eigen domeinnaam. De website-adressen zijn allemaal op dezelfde manier opgebouwd: www.parkinsoncafe+standplaats café. De beheerder kan zelf content plaatsen en indien nodig aanpassen op basis van de handleiding.

Bekijk de handleiding voor de website

Beheer van de info-mail

Het infomailadres dat ieder Parkinson Café tot zijn beschikking heeft luidt als volgt: info@parkinsoncafe[plaatsnaam].nl. Het Parkinson Café maakt om veiligheidsredenen uitsluitend gebruik van dit beveiligde e-mailadres.

Bekijk hier de handleiding voor de mail

Parkinson Cafés en de Parkinson Vereniging hechten aan de veiligheid van persoonsgegevens en houden zich aan de verplichtingen horend bij de Privacywet.

Lees hier ons privacybeleid

Nieuwsflits en Parkinson Magazine

Parkinson Café Nieuwsflits wordt gevuld door input vanuit de Parkinson Cafés, maar ook door informatie van het bestuur/verenigingsbureau of relevante informatie van derden. Heeft u een item voor in de nieuwsflits? Lever het aan bij de activiteitencoördinator!

Ook ontvangt het Parkinson Café een exemplaar van ieder Parkinson Magazine op het postadres dat is doorgegeven aan het secretariaat van het verenigingsbureau.

Mail naar de activiteitencoördinator