Yoppers Café Groene Hart

4 december 2019

In Zoetermeer, een ontmoetingsplek voor jonge mensen met de ziekte van Parkinson en die nog vol in het leven staan.

yoppers-groenehart-2023

Waar staat Yoppers Groene Hart voor:

• Een plek om met elkaar ervaringen uit te wisselen en elkaar te leren kennen. Het delen van informatie en het organiseren van gezamenlijke activiteiten. Het onderlinge contact is voor Yoppers erg belangrijk.
  • Yoppers Groene Hart staat open voor alle initiatieven van onze leden om iets te organiseren. Eigen ideeën en initiatief om dit mede te organiseren zijn altijd welkom.
  • Regelmatig nodigen wij ook iemand uit om ons meer informatie over iets te verstrekken. Dit wordt mede bepaald door onze leden. Zij mogen hun ideeën hiervoor aandragen.
  • Ook mantelzorgers en familieleden zijn welkom! Ook voor deze groep voelt het juist fijn om met elkaar te praten. Juist ook omdat de meeste in dezelfde levensfase zitten.

Voor meer info:
Info@yoppersgroenehart.nl