Algemene voorwaarden bijeenkomsten

• Onder de noemer bijeenkomsten worden cursussen, workshops, gespreksgroepen fysiek en online, landelijke bijeenkomsten en overige activiteiten van de Parkinson Academie bedoeld.
  • Per bijeenkomst wordt een eigen bijdrage gevraagd. Kijk per bijeenkomst wat de bijdrage is.
  • Als lid van de Parkinson Vereniging kunt u indien van toepassing (per bijeenkomst) één persoon meenemen voor het ledentarief.
  • Als u geen lid bent van de vereniging bent u ook van harte welkom op onze bijeenkomsten. U betaalt dan een hogere bijdrage per persoon.
  • U kunt tot één week voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos annuleren. Wanneer u later annuleert of afwezig bent zonder afmelding, brengen wij het deelnamebedrag wel in rekening. De Parkinson Vereniging heeft dan al arrangementskosten betaald.
  • Na aanmelding ontvangt u een bevestiging voor deelname aan de activiteit. Neem contact op met de Parkinson Vereniging wanneer u deze bevestiging niet heeft ontvangen.
  • De bevestiging is het toegangsbewijs voor de bijeenkomst.
  • Eventuele parkeerkosten zijn voor eigen rekening.